راهنمای خرید آنلاین کفش و کتونی + ۸ نکته مهم

راهنمای خرید کفش و کتونی

چه قصد خرید یک جفت کتانی جدید داشته باشید و چه اینکه بخواهید کفش کلاسیک، بوت، نیم بوت و یا حتی سندل بخرید، باز هم خرید کفش می تواند کاری چالش برانگیز و سخت باشد، البته برای بسیاری از افراد، به دلایل مختلف، کاری بسیار دلپذیر و از جمله علایق آنها است، اما بسیارند افرادی که خرید کفش به ویژ] نمونه های اسپرت یا همان کتونی ها را واقعا سخت و طاقت فرسا می دانند. شما از کدام دسته از افرادید؟ انتخاب و خرید کفش و کتانی جدید برای شما هم سخت است؟ یا به آن علاقه دارید؟ اگر برای شما هم سخت است که کتونی جدیدتان را چگونه انتخاب کنید و به دنبال یک راهنمای کامل می گردید، این مقاله برای شما نوشته شده، تا خرید کتونی و کفش را برایتان آسان تر دلپذیر تر و البته اصولی تر نماییم. با ما باشید با این مقاله جذاب و مفید.

قبل از هر چیزی …

کفش اسپرت بخریم یا کفش معمولی ؟

موضوعی که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که باید از چه نوع کفشی استفاده کنید ؟ راهنمای خریدی که در ادامه قرار داده ایم، برای هر نوع کفشی مناسب خواهد بود. اما اینکه شما کدام یک را انتخاب می کنید باید قبل از مطالعه موارد زیر باشد. برای همین منظور باید مواردی که در ادامه مطرح خواهیم کرد را در نظر گرفته و در نهایت بر اساس این موارد، نوع کفش مورد نظر خود را مشخص کرده و سپس راهنمای خرید کتونی و یا کفش را مطالعه نمایید.

  • اگر کفش را برای سر کار رفتن، روزمرگی های، پیاده روی و یا به صورت کلی برای راحت بودن خریداری می کنید، مطمئنا بهترین انتخاب برای شما کفش های اسپرت است.
  • اگر استایل های روزمره می زنید، شلوار جین می پوشید، تیشرت تن می کنید و می خواهید به کوچه و خیابان ها برای معاشرت با دوستانتان بروید و یا خرید کنید، باز هم بهترین انتخاب برای شما کفش های اسپرت و یا کتونی های است.
  • اما اگر استایلی رسمی دارید و می خواهید کت شلوار و یا شلوار پارچه ای بپوشید، در یک مراسم مهم شرکت می کنید و یا به یک عروسی و یا تولد دعوت شده اید، انتخاب شما باید متفاوت باشد، در این صورت هم می توانید از کفش های مجلسی استفاده کنید و هم می توانید نمونه هایی از برخی از کتونی های مردانه را خریداری کرده و از آنها حتی همراه با استایل های مجلسی نیز استفاده کنید.

۸ مرحله از راهنمای خرید کفش و کتانی جدید

در ادامه ۸ مرحله و البته نکته مهم را ذکر نموده ایم، که رعایت آنها مطمئنا در نهایت منجر به این خواهد شد، که شما از هر لحاظ از کتونی که انتخاب کرده اید، راضی باشید. بنابراین این ۱۰ نکته را با دقت مطالعه کرده و چراغ راه انتخابتان قرار دهید.

شکل کفش با پایتان یکی باشد

اجازه بدهید با مهمترین و اصلی ترین مرحله از مراحل راهنمای خرید کفش ( اسپرت ) شروع کنیم، مطمئنا می دانید که شکل پاهای هر فرد با دیگری متفاوت است؟ می دانید که برخی از افراد نوک انگشتانشان پهن تر است و برخی نیز درست قبل از رسیدن به نوک انگشتانشان پاهایشان شروع به باریک شدن می نماید؟ اینها مواردی هستند که شما در رابطه با انتخاب و خرید کفش باید در نظر داشته باشید، هر چند که از جمله مراحلی است که بسیار از افراد اصلا به آن توجه نخواهد کرد.

معمولا این مرجله به هنگام خرید کتانی و کفش اسپرت شما را اذیت نخواهد کرد، زیرا کتونی ها معمولا پهن تر و با دلیل ساختارشان بافتی نرم تر و منعطف تر دارند، اما به هر حال اگر فرم پاهایتان نا متعارف است و در کفش های معمولی قبلیتان اذیت می شدید، حتما قبل از خرید هر کفشی از این بابت از فروشنده و یا مشاور مربوطه مشاوره دریافت نمایید.

بسیاری از افراد کفش هایشان سایز پایشان نیست!!

بر اساس تحقیقاتی که توسط یک موسسه مربوطه انجام شده است، بیش از ۹۰ درصد از افراد کفش های مناسب سایز پایشان را به پا ندارند. این آمار بسیار عجیب است، اما با توجه به آن، گفته شده که بسیاری از خانم ها برای کوچکتر نشان دادن پاهایشان کفش، سایز کوچک و بسیاری از آقایان نیز به دلایل مختلف کفش های بزرگتری را خریداری می کنند. شاید برایتان جالب باشد و شاید هم شما نیز این مشکل را دارید،اما بدانید که این مورد، یا ناشی از عدم انتخاب کفش هم شکل با پاهایتان یعنی عدم رعایت مورد قبل است و یا اینکه همانطور که گفته شد، به دلایل مختلف کتونی و یا کفشی بزرگ تر و یا کوچک تر انتخاب کرده اید.

اما بگذارید این موضوع را روشن کنیم، که مهم ترین اصل در راهنمای خرید کفش اسپرت و کتونی، مناسب بودن سایز آن با پاهای شما است و در واقع به همین دلیل است که ما در وینگوگ امکان تعویض سایز در شرایط مختلف را نیز به خدمات خود اضافه کرده ایم. به عبارتی باید این موضوع را بدانید که حتی در صورت علاقه بسیار زیاد به یک طرح خاص و عدم وجود سایز مناسب شما، هیچگاه یک سایز کوچک تر و یا یک سایز بزرگ تر از آن را انتاب نکنید، کفش های با سایز بزرگ ظاهر شما را بدفرم کرده و استایلتان را نا مرتب و شلخته نشان می دهند و همچنین کفش با سایز کوچک نیز به پاهایتان آسیب زده و به شدت مضر می باشند.

راهنمای انتخاب سایز کفش

انتظار زیادی از کفشتان داشته باشید!

حتما شنیده اید که پا قلب دوم شماست! پس چرا نباید چیزی را که لایق آن است، برایش خریداری نمایید؟ چرا به دنبال خرید ارزان ترین و بی کیفیت ترین کفش برای پاهای نازنینتان هستید؟ حتما از آنها خسته شده اید و یا می خواهید دچار مشکل شوند؟ اما مطمئن باشید که سخت در اشتباهید، چرا که خرید کفش مناسب و با کیفیت جهت حفظ سلامت پاهایتان هر چند با قیمت های بیشتر، مطمئن باشید که نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری درستی است که نتیجه آن سلامت پاهایتان می باشد.

بنابراین باید بگوییم یکی دیگر از مواردی که در راهنمای خرید کفش اسپرت و کتونی باید بدانید است است که همیشه باید از کفشی که می خرید بیشترین انتظار را داشته باشید، آن کفش یا کتونی باید زیره نرمی داشته باشد، باید پارچه آن با کیفیت باشد، باید چرمش حدالامکان نرم تر باشد، هیچ وقت گول حرف های فروشنده های مختلف و یا ظاهر زیباتر یک کفش را نخورید، پاهایتان در هر کفش و یا کتانی راحت تر است و هم محصولی کیفیت بیشتری دارد، باید از پوشاک دیگرتان کاسته و به بودجه پاهایتان اضافه کرده و آن را خریداری نمایید، زیرا باز هم تاکید می کنیم، که پا قلب دوم شما است و نباید از این موضوع غافل باشید.

وقت بیشتری برای انتخاب و خرید کفش بگذارید!

هیچ وقت فقط به ظاهر کفشی که قصد خرید آن را دارید توجه نکنید، درست است که ظاهر بسیار مهم است و یک فاکتور تعیین کننده به هنگام خرید کفش و کتونی است، اما فاکتور های دیگری نیز وجود دارند که از ظاهر نیز مهم ترند، به داخل کفش دقت کنید، دوخت زیره و رویه آن را بررسی کنید، نرمی زیره آن را بررسی کنید، اگر آنلاین خریدتان را انجام می دهید، این موارد را حتما از فروشنده بپرسید، همچنین در رابطه باظاهر نیز حتما این مورد را چک کنید که آیا این کفش یا کتونی برای لباس هایی که دارید مناسب است؟ قابلیت ست کردن با آنها را دارید یا نه! این ها مواردی هستند که ممکن است وقت شما را بیشتر تلف کنند، اما به هر حال در نهایت همه و همه به نفع شما تمام شده و دست به دست هم می دهند تا خرید شما را بهبود بخشیده و بهتر نمایند.

یک جفت کفش نرم و راحت دیرتر خراب می شود

شاید برایتان پیش آید که با کتونی و یا کفشی که به پا دارید بدوید!!! یا از صخره ای، کوهی، دره ای و با صورت کلی جایی سخت عبور کنید، مطمئن که کفش هایتان را از پا در نخواهید آورد!!! بنابراین باید این راهنمایی را نیز در نظر بگیرید و قبل از خرید کفش و کتونی این موارد را نیز مد نظر قرار داده و این احتمال ها را نیز بسنجید. البته سنجش این احتمالات تنها یک پاسخ داشته و تنها یک راه حل نیز دارد، انتخاب و خرید کفش و کتونی نرم و راحت.

کتونی با زیره نرم و راحت

خانم ها دقت کنید!!! تا می توانید از کفش پاشنه بلند دوری کنید!

موردی که بسیاری از خانم ها ( حتی آنهایی که دنبال راهنمای خرید کفش نیز می گردند !!!!) اصلا به آن توجهی ندارند، ارتفاع پاشنه کفش و حتی کتونی استف جدیدا کتانی هایی نیز در بازار دیده می شوند، که پاشنه آنها بلند است!!! می دانید پاشنه نا متوازن با جلو کفش چقدر می تواند سلامت پاهای شما را به خطر بیاندازد؟ مطمئنا نمی دانید، زیرا اگر می دانستید کفش هایی را خریداری می نمدید، که آناتومی آنها به نحوی باشد که حدالامکان در تخت ترین حالت ممکن قرار بگیرند.

کفش پاشنه بلند زنانه

البته کفش هایی که دارای لژ می باشند باز بهترند و انتخاب و خرید آنها مشکلی ندارد زیرا به همان اندازه که پاشنه کفش بلند شده، جلو آن نیز ارتفاع داده شده است. بنابراین به هنگام خرید کفش حتما ارتفاع پاشنه آن نسبت به جلوکفش را چک کنید. البته این موضوع را نیز بدانید که کتونی های اورجینال و اصلی موجود در وینگوگ پاشنه شان بسایر اورگونومیک و اصولی طراحی شده و از این بابت مشکلی ندارند.

پاخور کفش ها را ببینید

نکته ای که به عنوان یک راهنمای خرید کفش باید خدمتتان عرض نماییم این است که اگر آنلاین خریدتان را انجام می دهید، حتما چک کنید که کفشی که خریداری می نمایید، روی پا چه ظاهری دارد، معمولا برخی از کتونی ها و کفش ها، ظاهرشان هنگامی که پوشیده می شوند متفاوت تر بوده و کمی متغیر می باشد، بنابراین این مورد را نیز همواره مد نظر داشته باشید که پاخور کفش چگونه می باشد.

کفش اورجینال بخرید

هیچ گاه، به خاطر چند صد هزارتوان ناقابل، کفش غیر اورجینال و یا بی کیفیت خریداری نکنید، در واقع یکی از مهمترین اصول در راهنمای خرید کفش اسپرت و کتونی این است که کیفیت بالایی داشته باشد و یا اورجینال باشد. چراکه نمونه های اورجینال هم ویژگی های بالا را بهتر دارند و هم اینکه از دوام بالاتری نیز برخوردار می باشند. بنابراین اگر می خواهید مدت زمان بیشتری را از کفش هایتان استفاده کرده و همچنین هنگام پوشیدن و استفاده از آنها، احساس راحتی بالایی داشته باشید، باید نسبت به خرید کفش و کتونی اورجینال اقدام نمایید.

در انتخاب برند کفش و همچنین فروشنده نیز دقت کنید

در پایان و به عنوان اخرین مورد از راهنمای خرید کفش اسپرت و کتونی باید بگوییم که برخی از برند ها برخلاف قیمت بالای محصولاتشان معمولا مشتریان راضی کمتری داشته و برخی نیز معمولا همه از کتونی هایشان راضی هستند.

البته این موضوع را نیز بدانید که بیش از ۸۰۵ کتونی های داخل بازار اصلی نبوده و توسط تولیدکننده های مختلف به اسم برند های مطرح فروخته می شوند که در صورت انتخاب این کتونی ها نباید انتظار کیفیت بالایی را داشته باشید، زیرا نه تولید کننده مشخصی دارد و نه اصالتی، اما در فروشگاه اینترنتی وینگوگ به عنوان بزرگترین فروشگاه کتونی مردانه و زنانه اورجینال در غرب کشور، ما همواره سعی داشته ایم تا محصولاتی برترین برند های تولید کتونی و کفش اسپرت اورجینال را موجود کرده و محصولات بی کیفیت نداشته باشیم.

انواع کتونی از برند های مختلف در فروشگاه وینگوگ

سخن آخر

حال که این راهنمای خرید آماده شده توسط فروشگاه اینترنتی وینگوگ را مطالعه کرده اید، نکات بالا بسیار مهم اند و رعایت آنها مطمئنا منجر به بهترین خرید و انتخاب با کیفیت ترین و مناسب ترین کفش برای شما خواهد شد، البته نکات بسیاری برای انتخاب و خرید کتانی و کفش مناسب وجود دارد، اما موارد بالا مهمترین آنها بودند و ما نیز در این مقاله همواره سعیمان ب این بود که به صورت کاملا مختصر و البته کامل این موضوع را برای شما روشن نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×