+۴۰ مدل بهترین کفش و کتونی مناسب برای پیاده روی

بهترین کتونی مناسب پیاده روی

پیاده روی یکی از کار ها و  ورزش های سالمی است که توسط بسیاری از افراد چه خانم ها و چه آقایان، چه در سنین پایین و چه در سنسن بالاتر به صورت روزمره انجام می شود و حتی اگر قصد انجام آن را نیز نداشته باشید، درگیرش خواهید شد، برای رفتن به سر کار، برای رفتن به بازار، برای کمی وقت گذراندن با دوستان و پارک گردی و به صورت کلی در انجام بسیاری از کار های روزمره باید پیاده روی کنید. اما آیا کفش مناسب برای پیاده روی های روزمره تان می پوشید؟ می دانید کفش های پیاده روی باید چه ویژگی داشته باند؟

اما آیا می دانید که به چه اندازه خود پیاده روی ارزش مند است، کفشی که برای انجام پیاده روی نیز انتخاب می کنید به همان اندازه حائز اهمیت است؟در این مقاله و در ادامه این صفحه قصد داریم تعداد ۵ مدل از بهترین کفش های اسپورت و کتونی های مناسب دویدن و پیاده روی را به شما معرفی نماییم، این کتونی ها بر اساس بررسی های دقیقی انتخاب شده اند و مطمئنا هم کیفیت ورزش شما را بالا برده و هم سلامتتان را نیز تضمین می نمایند. با ما باشید با معرفی این لیست کاربردی

پوشیدن کفش اسپرت مناسب پیاده روی باعث می شود که پاهای شما کمتر ضربه ببینند، تاول نزنند و سالم تر بمانند، علاوه بر این، بسته به کیفیت کفش اسپرت و یا کتونی که می پوشید باعث می شود که لدت بیشتری نیز از پیاده روی تان ببرید. در این مقاله که توسط فروشگاه اینترنتی وینگوگ به عنوان بزرگترین فروشگاه کفش اسپرت و کتونی در غرب کشور آماده شده است. ما به شما ۲۰ مدل کفش بسیار زیبا که علاوه بر زیبایی برای پیاده روی نیز مناسب می باشند را معرفی خواهیم کرد با ما باشید.

چگونه بهترین کتونی های پیاده روی را انتخاب کرده ایم؟

انتخاب بهترین کتونی ها و کفش های مناسب پیاده روی که در ادامه می بینید، توسط فروشگاه انجام شده و انتخابشان نیز بر اساس فاکتور هایی بوده که باید داشته باشند و همچنین تست هایی که از آنها گرفته ایم. برخی از کارهایی که برای انتخاب نهایی کتونی های مناسب درج در این لیست انجام شده اند، به صورت زیر می باشند.

  • برخی از این کتونی ها به چندین لایه بریده شده اند تا قسمت های داخلی آنها و همچنین ساختارشان نیز بررسی شود
  • با نمونه ای از تمامی کتونی هایی که در ادامه می بینید، حاقل ۳ الی ۵ کیلمتر دویده و پیاده روی کرده ایم ئ در شرایط مختلف آنها را تست کرده ایم
  • همچنین در نهایت نظر کاربرانی که از قبل از این کتونی ها استفاده کرده اند را نیز پرسیده ایم
  • و سپس به هر کتانی بر اساس معیار های خودمان از ۱ تا ۱۰ نمره ای داده ایم و در نهایت در میان تمامی مدل ها ۵ مدل کتانی که برای پیاده روی مناسب هستند را انتخاب کرده ایم
بهترین کتونی مناسب پیاده روی

چه کتونی هایی برای پیاده روی مناسب اند؟

به صورت کلی اگر بخوهیم ویژگی هایی را برای کتونی های مناسب پیاده روی نام ببریم باید بگوییم که اولین و مهمترین اصل این است که باید دارای زیره نرم و راحتی باشند، همچنین انعطاف پذیری آنها باید بالا باشد، تا زود از بین رفته و پاره نشوند، علاوه بر این موارد کتونی های پیاده روی بهتر است که دارای رویه کش بافت باشند، زیرا رویه های از جنس کش بافت به هوا اجازه نفوذ داده و بدین ترتیب در طول پیاده روی روزمره تان پاهایتان عرق نخواهد کرد.

بهترین کتونی های مناسب پیاده روی

کفش های اسپرتی که در ادامه می بینید، همه اورجینال هستند و تولید ویتنام می باشند، همچنین سایز بندی کامل از آنها نیز با قیمت بسیار مناسب در فروشگاه وینگوگ موجود و قابل خرید است.

۱ – کتونی اسیکس کایانو ۲۹

جدیدترین و معروف ترین کفش اسپرت اسیکس که در چهار رنگ بسیار زیبا و جذاب در فروشگاه اینترنتی وینگوگ موجود و قابل خرید است. راحتی زیره این کتانی از تمامی مدل هایی که در زیر می بینید بیشتر است و همچنین خوبی که دارد این است که به لطف رویه پارچه ای سوزنی، امکان عبور هوا از آن وجود داشته و پاهای شما در طول پیاده روی عرق نخواهند کرد. اورگونومی ساخت کتونی اورجینال اسیکس کایانو ۲۹ بسیار عالی است و به کمر و پشت شما آسیبی نخواهد زد.

کتونی کایانو 29 برای دویدن

۲ – کتونی نیو بالانس آمریکایی ۹۹۲

در پاراگراف های قبل تر گفتیم که همه کتونی های اسپرت مناسب پیاده روی زیر، ویتنامی هستند، اما این محصول که در ۶ رنگ بسیار بسیار زیبا در فروشگاه اینترنتی وینگوگ موجود و قابل خرید است ویتنامی نیست و آمریکایی می باشد، این کتونی نیو بالانس اورجینال در واقع ۹۹۲ نام دارد و از طراحی بسیار زیبا و البته مناسبی برای پیاده روی های روزمره برخوردار است. این کتونی حتی برای پیاده روی های فصل های سرد تر نیز مناسب می باشد، بعد از کتونی کایانو معرفی شده در پاراگراف قبل، کتونی نیو بالانس آمریکایی ۹۹۲ دارای راحت ترین زره است و بیشترین نمره را از لحاظ راحتی زیره به دست آورده است. تمامی رنگ های این کتونی مناسب پیاده روی در فروشگاه اینترنتی وینگوگ با سایز بندی کامل موجود می باشند.

کتونی نیو بالانس 992 برای دویدن

۳ – کتونی اسکیچرز اورجینال

یکی دیگر از بهترین کتونی ها و کفش اسپرت های مناسب پیاده روی موجود در فروشگاه وینگوگ سه مدل با کد های ۱۰۰۴۵ – ۱۰۰۴۶ و ۱۰۲۵۴ می باشند که اورجینال هستند و تولید ویتنام، این سه مدل از لحاظ کیفیت ساخت با هم تفاوتی ندارند اما رنگ بندیشان متفاوت است، وجه برتری این کتونی های نیز از لحاظ ساختار، راحتی و رویه می باشد، به صورتی که رویه آنها مشابه رویه کتونی های ۹۹۲ نیوبالانس طراحی شده و دارای منافذی است که به عبور هوا اجازه داده و در نتیجه پاهای شما به هیچ وجه عرق نخواهند کرد. قیمت نمونه اورجینال این کتونی در فروشگاه اینترنتی وینگوگ بسیرا بسیار مناسب است و شم می توانید این کتونی اسکیچرز اورجینال را با ضمانت اصالت از ما خریداری نمایید.

۴ – کتونی اورجینال هوکا

یکی از برند هایی که فقط مدل های خاصی از آن برای پیاده روی مناسب نبوده بلکه تمامی تولیداتش مناسب پیاده روی ساخته شده اند، هوکا می باشد، نام برند هوکا شاید برایتان تازگی داشته باشد و از قبل همانند آدیداس و ناک و نیو بالانس و .. نشنیده باشید، اما باید بگوییم که طراحی کتونی های هوکا بسیار بسیار منحصر به فرد است و مزیتی که آنها را برای پیاده روی مناسب ساخته است، زیره منحصر به فردشان و همچنین انعطاف پذیری بالایشان است، قیمت کتونی هوکا اورجینال در فروشگاه اینترنتی وینگوگ بسیار مناسب است و شما می توانید مدل های مختلف آن را خریداری کرده و برای پیاده روی از آن استفاده نمایید.

کتونی هوکا مناسب دویدن

۵ – کتونی های اورجینال سالامون

از دیگر برند های محبوب و معروفی که همانند هوکا، تقریبا تمامی تولیداتش، البته اورجینال ها، برای پیاده روی مناسب هستند و طراحی اورگونومی و اوصلی ای دارند، سالامون می باشد، کتونی های سالامون اورجینال علاوه بر پیاده روی به دلیل انعطا بسیار بسیار بالا برای کوهنوردی و طبیعت گردی نیز مناسب می باشند و حتی برای این کار ساخته شده اند. البته دقت کنید که در میان کتونی های اورجینال سالامون، مدل هایی را برای پیاده روی انتخاب کنید که جنس رویه آنها کش بافت است و عبور هوا از آن امکان پذیر می باشد. زیرا تعداد مدل از کتونی سالامون اورجینال دارای رویه ضد آب نیز می باشند که ترجیحا برای پیاده روی زیاد مناسب نیستند.

ویژگی های کفش مناسب برای پیاده روی

کفش های مناسب برای پیاده روی باید ویژگی هایی داشته باشند که آنها را منحصر از سایر کتونی ها می کند. در وافع همین ویژگی ها است که باعث می شود این کفش ها در لیست مدل های مناسب برای پیاده روی قرار گیرند. برخی از این ویژگی ها به صورت زیر می باشند :

مدلی که برای پیاده روی انتخاب می کنید باید واقعا راحت باشد، راحتی ویژگی است که به تنهایی از یک خصوصیت در کفش نشات نمی گیرد و محصولی که انتخاب می کنید باید خصوصیات زیادی داشته باشد تا برای پیاده روی مناسب باشد. به عنوان مثال، متریال پارچه رویه، جنس کفی، متریال استفاده شده در زیره، تکنولوژی که برای زیره در نظر گرفته می شود، انعطاف کفش و مواردی از این قبیل خصوصیاتی هستند که باعث می شوند یک کفش اسپرت مناسب پیاده روی باشد یا نه.

کفش مناسب پیاده روی باید تنفس پذیر باشد

حتی اگر قصد پیاده روی هم نداشته باشید و صرفا به یک خیابان گردی و یا پارک ردی ساده بروید، مطمئنا عرق پاهایتان را دوست نداریدف حال تصور کنید که این عرق هنگام پیاده روی های طولانی مدت چه اندازه می تواند بد باشد. تنفس پذیری مناسب و اصولی در کفش های اسپرت با کیفیت باعث می شود که پا ها در تابستان خنک و در زمستان نیز راحت باشند. حتی عرق کردن در فصل زمستان نیز ناخوشایند است. تنفس پذیری در صورتی امکان پذیر است که متریال استفاده شده در رویه یک کفش اسپرت به نحوی باشد که اجازه عبور هوا را به داخل و بیرون بدهد.

بهترین کفش اسپرت و کتونی مناسب برای پیاده روی

کفش مناسب پیاده روی باید در هر شرایطی از پاهای شما محافظت کند.

این محافظت بیشتر به جنس و متریال زیره کفش اسپرت و کتانی باز می گردد و منظرومان این است که باید هم برای به عنوان مثال آسفالت مناسب باشد، هم برای کوهستان مناسب باشد و هم برای پارک و سایر مکان های مختلف علاوه بر این باید وزن مناسبی نیز داشته باشد، کشیدن یک جفت کفش اسپرت سنگین در طول ریز به دنبال خودتان هنگامی که از مکان های مختلف عبور می کنید، می تواند شما را به شدت خسته کند.

انعطاف پذیری لازم را داشته باشد.

انعطاف پذیری به قابلیت تا شدن و تغیر حالت دادن کفش اسپرت بدون پارگی، خراب شدن و از بین رفتن متریال گفته می شود. این انعطاف پذیری هم باید در رویه باشد و هم زیره، البته زیره اهمیت بیشتری دارد و هرچه متریال و لاستیک و فوم استفاده شده برای زیره کیفیت بالاتری داشته باشد، مطمئنا انعطاف پذیری آن نیز بیشتر خواهد بود. در واقع اهمیت انعطاف پذیری برای کفش اسپرت های مناسب پیاده روی بسیار بیشتر نیز می باشد، چراکه اگر پاهای شما در داخل کفش به خوبی خم نشود، ممکن است در یک مسیر نه چندان طولانی، آسیب زیادی ببینید.

باید در هر صورت راحت باشد

برای اینکه کفش اسپرت و کتونی که خریداری می کنید برای پیاده روی مناسب باشد، باید راحتی لازم را داشته باشد. اما منظور از راحت بودن چیست؟ نباید سفت به پاهای شما چسبیده و بسیار تنگ باشد، هم در جهت طول پاهایتان باید فضای کافی و اضافه وجود داشته باشد و هم در طول عرض پاهایتان نیز باید فضای کافی وجود داشته باشد. در کنار این موضوع راحت بودن زیره و البته متریال رویه نیز باعث راحت بودن بیشتر کفش اسپرت و مناسب بودن بیشتر ان برای پیاده روی می گردد.

بهترین کفش اسپرت و کتونی مناسب برای پیاده روی

نکاتی مهم هنگام خرید کفش اسپرت مناسب پیاده روی

در کنار این موارد که هنگام خرید باید به همه آنها توجه کرد و سعی کرد کتونی را انخاب کرد که تقریبا همه ویژگی ها را داشته باشد، نکاتی نیز وجود دارد که رعایت نکردنشان باعث می شود که بعد از چندین بار استفاده از محصول خسته شده و عملا کتونی و یا کفش اسپرتی که برای پیاده روی خریداری کرده اید را نه تنها برای پیاده روی استفاده نکنید بلکه به کل بی کاربرد گردد این نکات به صورت زیر می باشند :

  • به هیچ عنوان کفشی نخرید که پاهایتان داخل آن راحت نیست و به سخت می توانید آن را پوشیده و یا پاهایتان را در داخلش حرکت دهید، به عبارتی نباید تنگ باشد.
  • زیبایی یکی از مهمترین ملاک ها برای خرید است، اما به شرطی که ویژگی های دیگر محصول را فدای آن نکنید، همیشه کیفیت و مناسب بودن یک کفش اسپرت را به زیبایی آن ترجیح دهید. چه بهتر کفش اسپرت مناسب و با کیفیتی برای پیاده روی پیدا کنید که زیبایی لازم را نیز داشته باشد. اما بین یک کفش زیبا و یک کفش با کیفیت همیشه محصول با کیفیت را ترجیح دهید.

و اما برند های محبوب تولید کننده این کفش ها

یکی از نکاتی که اشاره به آن نیز ضروری است، این است که خرید از برند های معتبر چندین مزیت برای شما دارد. اول اینکه محصولی را می پوشید که همه آن را می شناسند و اعتبار خاصی به استایلتان خواهید داد، دوم اینکه این برند ها با تجربه چندین و چند ساله و با فعالیت گسترده خود. توانسته اند به تکنولوژی هایی برسند که تولید کننده های ساده آن را نمی دانند. به همین دلیل پاهای شما را سالم تر نگه خواهند داشت. برخی از این برند ها به صورت زیر می باشند :

کفش اسپرت نایک

نایک برندی است که تقربیا همه آن را می شناسند، کفش های این برند بسیار سبک هستند، راحت پوشیده می شوند و باعث عرق کردن پا نیز نمی شوند. همین امر سبب شده که همه نایک را با عنوان برندی خوب بشناسند و از کفش اسپرت های خوب این برند برای پیاده روی استفاده کنند.

کفش اسپرت آدیداس

برخی از مدل هایی که آدیداس به عنوان یک برند پیشتاز در صنعت محصولات ورزشی تولید می کند، در حاد ترین شرایط هم باعث عرق کردن پاهای شما نخواهند شد، راحتی لازم را دارند و از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردارند. به عبارتی ویژگی هایی را دارا هستند که یک کفش اسپرت مناسب پیاده روی باید داشته باشد.

کفش اسپرت اسکیچرز

تولیدات اسکیچرز بسیار بسیار راحت هستند، سبک وزن می باشند و به هیچ عنوان اجازه عرق کردن پاهای شما و بد بو شدنشان را نمی دهند، چراکه جنس کل متریال رویه شان معمولا از مش تنفس پذیر بسیار با کیفیتی ساخته شده است.

و سایر برند هایی که محصولات آها را در دسته بندی های فروشگاه و در بین کفش اسپرت هایی که در ادامه برای پیاده روی معرفی خواهیم کرد، خواهید دید.

و اما برخی از کفش اسپرت های مناسب برای پیاده روی

حال که خودتان می دانید چگونه خرید مناسبی برای پیاده روی انجام داده و کفش اسپرت و کتونی را انتخاب کنید که بیشترین بازدهی را از پیاده روی دریافت کرده و به صورت کلی کفش خوبی بخرید، در ادامه ما نیز به عنوان یک راهنمای خرید، چندین محصول بسیار با کیفیت را به شما معرفی خواهیم کرد. با کلیک بر روی هر کدام از تصاویر زیر، به صفحه مربوط به آنها برای خرید منتقل خواهید شد.

1 دیدگاه برای “+۴۰ مدل بهترین کفش و کتونی مناسب برای پیاده روی

  1. اشتراک‌ها: بهترین 25 تیپ و استایل اسپرت مردانه و پسرانه - وینگوگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×