کفش اسپرت اسیکس اصل ساخت کجاست ؟

کفش اسپرت و کتونی اسیکس اصل ساخت کجاست

یکی از بهترین برند های تولید کننده انواع پوشش های ورزشی از جمله کتونی و کفش های اسپرت، اسیکس می باشد که مدل های بسیار زیادی دارد و نه تنها فقط در کشور سازنده آن نه تنها فقط در خاورمیانه و یا ایران، بلکه در سراسر جهان محبوب است و شعب فروش آن در کشور های مختلفی وجود دارند. برای بسیاری از افراد سوال است که کفش های اسپرت اسیکس اصل موجود در فروشگاه اینترنتی وینگوگ ساخت کجاست و در چه کشوری تولید می شوند. ما هم این مقاله را تهیه کردیم تا به این سوال پایخ دهیم. با ما همراه باشید تا شما را با خط تولید محصولات این برند آشنا سازیم.

اما کفش و کتونی اسپرت اسیکس اصل ساخت کجاست ؟

اگر نمی دانید که کفش اسیکس اصل ساخت کدام کشور است باید بگوییم که در اصل Asics یک برند ژاپنی است که برای اولین بار در سال ۱۹۷۷ فعالیت خود را شروع نمود. اما آن زمان فعالیت خود را فقط در ژاپن ادامه داد و بعد ها با بلند مدت تر کردن اهداف، به فروش خود را به سطح جهانی نیز رساند. در حال حاضر بیشتر کفش ها و کتونی های برند اسیکس در ژاپن ساخته می شوند. اما به مظنور کاهش هزینه ها و همچنین تولیدات بیشتر، این کمپانی در کشور هایی دیگر نیز خطوط تولیدی بنا نهاده است، به عنوان مثال بسیاری دیگر از محصولات خود به ویژه در لاین کفش و کتونی را در چین و ویتنام تولید می کند. به عبارتی در پایان در پاسخ سوال ” کفش اسپرت اسیکس اصل در کجا ساخته می شود ” باید بگوییم که اصلی ترین کمپانی سازنده در ژاپن و تولید کننده های دیگر در چین و ویتنام حضور دارند.

کتونی اسیکس های کپی ساخت کجاست ؟

اما جدای از نمونه های اورجینال و ویتنامی، که نمونه های اصلی کفش ها و کتونی های برند اسیکس هستند. مدل های های کپی نیز از آنها وجود دارند که در واقع توسط کمپانی های برند سازنده ساخته نمی شوند و بیشتر تولیدی های محلی هستند که آنها را می سازند. فروش نمونه های های کپی و به صورت کلی کپی از محصولات برند های جهانی در بسیاری از کشور ها قاچاق محسوب می شود و خلاف قانون است، اما در ایران بسیار رایج است و کفش ها و کتونی های اسیکس غیر اورجینال با درجه کیفیت های کپی و کپی بی کیفیت به وفور در بازار یافت می شوند.

حقایقی درباره کتونی اسیکس اصل

حال که می دانید کفش اسپرت و کتونی اسیکس اصل ساخت کجاست، به عنوان یک فکت جالب باید بگوییم سطح فروش محصولات این برند به قدری بالا است که سود خالص و باقیمانده درآمدی فروش محصولات این برند در سال ۲۰۲۲ که عمدتا کفش اسپرت و کتونی بوده اند حدود ۲۰ میلیارد دلار بوده است که این سود از فروش در بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه و نمایندگی معتبر در سراسر جهان به دست آمده است. همچنین باید این موضوع را نیز بدانید که در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار نفر به صورت مستقیم در کارخانه های سازنده محصولات اسیکس مشغول به فعالیت می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×