ست کردن کفش اسپرت با شلوار و لباس مناسب

ست کردن کفش اسپرت با لباس مجلسی

یکی از انواع کفش هایی که می توانید و البته باید داشته باشید کفش اسپرت و کتونی است چراکه امروزه با بسیاری از استایل ها و لباس ها و شلوار ها قابل ست شدن است و می تواند تیپ متفاوتی برای شما بسازد، ضمننا راخت تر نیز می باشد و به ندرت باعث خستگی شما و یا اذیت کردن پاهایتان همانند سایر انواع کفش های می شود. البته به شرط اینکه مدل و نمونه با کیفیت و یا اورجینالی را انتخاب و خریداری کنید. اما سوالی که ممکن است برای شما هم پیش آید و سوال بسیاری از افراد دیگر نیز می باشد، این است که با چه شلوار ها و لباس هایی می توانید کفش اسپرت و کتونی استفاده کنید و بپوشید. با ما باشید تا استایل هایی که می توانید با این کفش ها داشته باشید را مورد به مورد بررسی کنیم.

بهترین استایل – لباس و شلوار با کفش اسپرت

به صورت کلی کفش های اسپرت و کتونی ها همانطور که از نامشان پیداست ورزشی هستند و از همان ابتدا نیز برای ورزش کردن ساخته شده اند. البته امروزه نیز بسیاری از کتونی هایی که خیلی از مردم برای استفاده روزمره می پوشند را برای ورزش کردن می سازند اما به دلیل راحتی بسیار زیاد، دوام بیشتر و زیبایی منحصر به فرد و استایل های راحت و ورزشی که می توان با آنها زد، به زندگی روزمره نفوذ کرده و امروزه بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند. به صورت کلی باید بگوییم در ابتدا کفش های اسپرت با لباس های راحت، ورزشی، شلوار های اسلش و یا راحتی و ورزشی و شلوار لی استفاده می شده است، اما امروزه با بسیاری از شلوار ها، لباس ها و استایل ها می توانید از کفش اسپرت و کتونی استفاده کنید. پس

ست کردن کفش اسپرت با شلوار پارچه ای

بله درست است، در واقع شما می توانید حتی با شلوار پارچه ای نیز کتونی و یا کفش اسپرت بپوشید، با این کار شما استایلتان را کمی نا متعارف، برجسته و البته اسپرت خواهید کرد، ترکیب یک استایل کلاسیک با استایلی مدرن که با توجه به تصاویری که در ادامه برای شما درج کرده ایم، حقیقتا این استایل می تواند بسیار زیبا و منحصر به فرد باشد. البته بهتر است که هر شلوار پارچه ای را با کفش اسپرت نپوشید و شلوار های پرچه ای که دوخت آنها بیشتر اسپرت است، گزینه ای بهتر می باشند. ست کردن کفش اسپرت با شلوار پارچه ای علاو هبر اینکه برای آقایان می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد، برای خانم ها نیز گزینه ای بسیار بسیار عالی ومناسب است و حتی می تواند زیبا تر نیز باشد.

ست کردن کفش اسپرت با شلوار پارچه و کت شلوار مردانه

ست کردن کفش اسپرت تخت با شلوار پارچه ای مردانه

ست کردن کتونی با لباس مجلسی ( مردانه – لباس عروس و … )

وقتی می توانید کفش اسپرت و کتونی را با شلوار پارچه ای بپوشید، پس بله با لباس مجلسی نیز پوشیدن آن جایز است و امکان پذیر می باشد. حتی لباس های مجلسی خانم ها نیز با کفش اسپرت قابل ست کردن است و حتی آقایان نیز می توانند از آن برای ست کردن با کت شلوار استفاده کنند. حتی گاها مشاهده شده که خانم ها هنگامی عروسی در مراسمات، در عروسی ها و حتی به عنوان عروس نیز از کفش اسپرت استفاده کرده اند و در واقع ست کردن کتونی با لباس مجلسی، لباس عروس و کت شلوار نیز می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد و تصاویر زیر می تواند برای شما ایده ساز باشد.

ست کردن کفش اسپرت با لباس عروس

ست کردن شلوار پارچه ای گشاد با کفش اسپرت سفید

ست کردن کفش اسپرت با لباس مجلسی

ست کردن کفش اسپرت با شلوار دمپا

اگر قصد خرید کفش اسپرت دخترانه دارید و اگر هم دو به شک هستید که آیا می توانید آن را با شلوار دمپا ست کنید یا نه، باید بگوییم که بله می توانید، با اینکه بسیاری از خانم ها ترجیح می دهند که شلوار دمپا را با صندل و یا کفش پاشنه بلند بپوشند، اما باید بگوییم که ست کردن آن با کفش اسپرت و کتونی بسیار بسیار بهتر و زیباتر و مدرن تر است و در صورت خرید کفش اسپرت مناسب و البته با کیفیت، استایل بسیار خوبی برای خودتان ست خواهید کرد. نکته بسیار مهمی که اینجا لازم است به آن اشاره کنیم، این است که خرید کتونی سفید برای ست کردن با شلوار های دمپا، چه شلوار مشکی، چه شلوار کرم، چه شلوار جین آبی روشن و یا تیره، می تواند بسیار بسیار زیبا تر باشد. البته کفش اسپرت مشکی نیز گزینه خوبی خواهد بود.

ست کردن کفش اسپرت با شلوار دمپا

 

ست کردن کفش اسپرت با شلوار بگ

و اما زیبا ترین شلوار برای ست کردن با کفش اسپرت و شلواری که با هیچ کفش دیگری زیبا نیست، شلوار بگ است، شلولر بگ در واقع برای کفش های اسپرت ساخته شده است و خبر خوب این است که با هر کتونی قابل ست شدن است. اگر قصد خرید کفش اسپرت مردانه برای شلوار بگ خود دارید، پیشنهاد ما خرید کتونی نیو بالانس و یا خرید مدل های سفید رنگ و یا مشکی رنگ تخت است، چراکه بهتر با شلوار های بگ ست می شوند و استایل زیبا تری را به وجود می آورند. برای خانم ها نیز قضیه به همین صورت است و البته کفش های نایک، آدیداس و هوکا نیز می توانند انتخاب های خوبی برای ست کردن با شلوار بگ باشند.

ست کردن کفش اسپرت با شلوار بگ

ست کردن شلوار جین با کتونی سفید

ست کردن شلوار جین با کتونی نیو بالانس

و اما ست کردن کفش اسپرت و کتونی با شلوار جین

و همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، بهترین شلوار برای ست کردن با کفش اسپرت و کتونی، شلوار جین است، حال چه شلوار جین بگ باشد، چه مام استایل باشد، چه دمپا باشد و یا فیت و راسته باشد، مهم این است که با وجود شلوار جین، انتخاب کفش اسپرت نیز زیاد سخت نخواهد بود. چراکه به عنوان مثال برای شلوار های پارچه ای نباید هر کفش اسپرتی را امتحان کنید و برای لباس عروس و لباس های مجلسی نیز فقط مدل هایی خاص زیبا خواهند بود. اما شلوار های جین و استایل های روزمره با هر کفش اسپرت و کتونی قابل ست شدن هستند و انتخاب های شما را محدود و سخت نخواهند کرد.

ست کردن شلوار جین با کتونی نیو بالانس

ست کردن شلوار جین با کتونی نیو بالانس

ست کردن شلوار جین با کتونی نیو بالانس

سخن آخر

در پایان هم باید بگوییم که اگر قصد خرید کفش اسپرت برای هر نوع شلوار، لباس و استایل و تیپی را دارید، فروشگاه اینترنتی وینگوگ با بیشترین تنوع کتونی از برند های مختلفی از جمله، نایک – آدیداس – ویکو – آی رانر – هوکا – نیو بالانس و … مدل های مختلف این برند ها و البته کفش هایی در انواع طرح و رنگ، محصولات خود را با بهترین قیمت و با بهترین شرایط فروش، در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×