مشخصات کفش های اسپرت و کتونی های اسیکس اصل

مشخصات کفش های اسپرت و کتونی های اسیکس اصل

اگر مطالعه ویژگی ها و مشخصات کفش های اسپرت و کتونی های اورجینال برند اسیکس را برای مقایسه مدل های مختلف این برند با برند های دیگر می خواهید و یا اگر قصد بادگیری نحوه تشخیص کفش اسیکس اصل از تقلبی را دارید و یا می خواهید نسبت به خرید یکی از مدل های این برند اقدام کرده و ویژگی های آن ها را بدانید، در ه صورت، این مقاله کاملا مناسب شما نوشته شده است و در ادامه قصد داریم، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، که هم برای خرید کفش اسپرت اسیکس اصل به شما کمک خواهد کرد و هم در تشخیص اصل و تقلبی مدل های آن برای شما مفید خواهد بود. با ما باشید.

مشخصات کفش و کتونی اسیکس اصل

قیمت

یکی از مشخصات کتونی های اسیکس اورجینال این است که قیمتشان بالا است. گول حرف هایی همانند ” وارد کننده بودن و یا خرید مستقیم از شرکت و … ” را نخورید و بدانید که یک کتونی اسیکس اورجینال تولید شرکت اصلی، قیمت بسیار بالایی دارد و مطمئنا از حداقل ۱۰۰ تا ۱۲۰ دلار کمتر نیست. برخی از مدل های محبوب آن قیمتشان تا ۲۰۰ دلار و حتی بیشتر نیز می رسد. بنابراین اگر قیمت های پایین تری را دیدید بدانید که اینها در واقع نمونه اصلی واقعی شرکت سازنده نیستند.

اما یکی از مشخصات کتونی های اسیکس ویتنامی اصل و اورجینال این است که با همان کیفیت، با همان طراحی و با همان تکنولوژی ها و متریال ساخته می شوند، اما قیمت پایین تری دارند، چراکه هزینه ساخت هر محصولی در ویتنام به دلیل هزینه پایین کارگر و … پایین تر است و همچنین به دلیل ویتنامی بودن با قیمت کمتری نیز فروخته می شوند. به عبارتی باید این موضوع را بدانید که بیشتر کتونی های اسیکس که در بازار مشاهده می کنید و به شما می گویند، اصل و اورجینال هستند، در واقع اورجینال نیستند و ساخت ویتنام می باشند. در رابطه با کتونی ها و کفش های اسیکس ویتنامی نیز در ادامه توضیحات بیشتری خواهیم داد.

طراحی و ظاهر

جدای از نمونه های ویتنامی که واقعا طراحی و ظاهری کاملا مشابه با نمونه اصلی و بدون کمترین تفاوت را دارند. نمونه های دیگری که ساخت شرکت سازنده نیستند، از لخاظ ظاهری نیز کاملا قابل تشخیص می باشند. به عبارتی حتی اگر یک بار از محصولات این برند استفاده کرده باشید. می دانید که یکی از مشخصات هر کفش و کتونی اسپرت اصل و نه فقط اسیکس، این است که ظاهرشان بسیار منحصر به فرد، مشخصات ظاهریشان بسیار با کیفیت و حتی لوگو و دوخت قسمت های مختلف آن ها با هم نیز متفاوت می باشد.

این موضوع در رابطه با کفش ها و کتونی های اسیکس اصل نیز صدق می کند و در واقع یکی از مشخصات نمونه های اصلی و ویتنامی آنها این است که دوختشان ظریف، کیفیت دوختشان بالا و متریال و پارچه یی که در ساخت آن ها استفاده شده به صورت کاملا مشخصی، با کیفیت می باشد.

کیفیت ساخت و متریال

علاوه بر این، از دیگر مشخصاتی که کفش های اسپرت و کتونی های اسیکس اصل و اورجینال دارند، این است که متریالی هم که در ساخت آنها استفاده می شود، کاملا با کیفیت می باشند، وزن سبکی دارند و حتی لمس کردن آنها هم حس خوبی به شما می دهد، در واقع برای تشخیص کفش اسیکس اصل و تقلبی از هم دیگر با استفاده از این روش، نیاز است که حداقل یک بار هم که شده، یک نممونه واقعا اورجینال از این برند ها را دیده باشید، تا توان مقایسه را داشته باشید. گفتنی است که متریال استفاده شده در ساخت رویه کتونی های اسیکس اصل، نرم، انعطاف پذیر، با دوام، سبک و بسیار زیبا می باشد.

زیره و راحتی در استفاده

و اما از مهمترین ویژگی هایی که کفش های اسپرت و کتونی های اسیکس اصل و ویتنامی دارند، این است که زیره ای واقعا نرم، انعطاف پذیر و با کیفیت دارند، به عبارتی زیره آنها به صورتی است که استفاده بلند مدت از این کفش ها نیز باعث خستگی شما نخواهد شد. در واقع این ویژگی به خصوصی است که نمونه های فیک ندارند، هب عنوان مثال انعطاف پذیری لازم برای تا شدن را ندارند، آ«قدری نرم نیستند که برای هر ورزش و کاری به صورت طولانی مدت قابل استفاده باشند و به صورت کلی متریال استفاده شده در ساخت زیره آن ها کیفیت لازم را نداشته و به همین دلیل، دوام و ماندگاری لازم را نیز ندارد.

تشخیص کتونی اسیکس اصل از تقلبی از روی بارکد و مشخصات

و به عنوان آخرین مورد در رابطه با مشخصات کفش ها و کتونی های اسپرت اسیکس، باید بگوییم که این محصولات دارای برچسب مشخصات و بار کد می باشند که علاوه بر اینکه بر روی این برچسب، مشخصات کامل محصول درج شده است، با جستجو بارکدشان نیز می توانید هم تصاویر محصول را در وبسایت شرکت سازنده مشاهده کنید و هم مشخصات درج شده بر روی برچسب را نیز به همان صورت در وبسایت سازنده ببینید. گفتنی است که مشخصات مدل های ویتنامی نیز بر روی برچسب آن ها درج شده است.

آیا کفش اسیکس ویتنامی اصل و اورجینال است ؟

اما موضوعی که در رابطه با کفش های اسیکس و کتونی های مختلف این برند به ویژه در ایران وجود دارد، این است که برخی از مردم واقعا قدرت تشخیص نمونه های واقعا اصلی از ویتنامی را ندارند، در پاسخ و به عنوان راهنمایی برای این افراد باید بگوییم که تشخیص این مورد برای هر فردی کار راحتی نیست و این موضوع را نیز باید بدانید که نمونه های واقعا اصلی و غیر ویتنامی این برند خیلی کم در ایران پیدا شده و قابل خرید می باشند و همین موضوع و البته گرانی خودشان نیز سبب شده که قیمت خریدشان خیلی بالا باشد.

اما موضوع مهم تر این است که بدانید کتونی های اسیکس ویتنام نه از لحاظ کیفیت، نه از لحاظ متریال و نه از هیچ لحاظی با نمونه های اصلی تفاوتی ندارند و این موضوع برای بسیاری از مردم اثبات شده است و خوبی آنها این است که علی رغم اینکه تفاوتی با هم ندارند، قیمت نمونه های ویتنامی واقعا پایین تر نیز می باشد. اما برای اینکه کتونی اسیکس ویتنامی را به دلیل مشخصات مشابشهان با نمونه های اصل، به جای کتونی اسیکس اورجینال غیر ویتنامی به شما ندهند، باید از فروشگاهی معتبر همانند وینگوگ، نسبت به خرید کفش اسپرت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×