بهترین کتونی و کفش اسپرت برای کت و شلوار + ست کردن

بهترین کتونی و کفش اسپرت برای کت و شلوار 2

یکی از استایل هایی که از زمان های گذشته تا به امروز در میان آقایان ثابت مانده است و جزو برترین استایل های مردانه و پسرانه است، پوشیدن کت و شلوار می باشد. اما سبک جدید از استایل ها با کت و شلوار این روز ها ترند شده که تیپ شما را کمی اسپرت تر می کند و در عین حال وقار آن را نیز حفظ خواهد کرد. این استایل پوشیدن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت است، که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و به دنبال خرید کتونی مناسب برای کت و شلوار هستند. در این مقاله ما می خواهیم بهترین کفش اسپرت هاییی که می توانید برای این استایل استفاده کنید را به شما عزیزان معرفی نماییم، با ما همراه باشید.

ست کردن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت

به لطف تغییرات اخیری که در استایل های مردانه رخ داده است و کمک بسیاری از سلبریتی ها، که باعث ورود کفش های اسپرت و کتونی ها به دنیای کت و شلوار نیز شده است، پوشیدن و دانستن نحوه ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت و کتونی می تواند بسیار مهم باشد. این در حالی است که در شاید ۲۰ سال قبل هم حتی تصور پوشیدن کتونی و کفش اسپرت با کت و شلوار چندش آور به نظر می رسید و خیلی از مردان را ناراحت کرده و یا به خنده وا می داشت. اما این روز ها فرق کرده است، بسیاری از ایده پردازان استایل، به این نتیجه رسیده اند که دنیای مدرن باید سبک کلاسیک را نیز تغییر دهد. بنابراین از یادگرفتن نحوه استایل کردن کفش اسپرت با کت و شلوار نترسید و ادامه این مطلب و ست هایی که برای شما درج کرده ایم را به درستی مطالعه نماید.

بنابراین اگر فکر می کنید مراسمی که به آن دعوت شده اید، رویدادی که قصد شرکت کردن در آن را دارید و محلی که می خواهید با کت و شلوار به آنجا بروید، حساسیت زیادی بر روی رسمی بودن استایل شما نیست، به نظر می رسد که پوشیدن کت و شلوار با کفش اسپرت و کتونی می تواند ایده جالبی باشد. البته همانطور که گفته شد، ابتدا باید بررسی کنید که این استایل مناسب محیط مورد نظر باشد و به نوعی توهین به برگزاکننده مراسم و یا خود مراسم تلقی نگردد.

چه کسانی باید کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت بپوشند ؟

به صورت کلی هر فردی می تواند هر استایلی که دوست دارد را داشته باشد و در صورتی که به خوبی ست شده باشد و یا برای مراسم دستی انتخاب شده باشد، استایل مورد نظر برای هر فردی می تواند مناسب باشد. در رابطه با پوشیدن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت نیز باید بگوییم، بهتر است که توصیه بالا را در نظر بگیری د و همچنین ست زیبایی نیز از نظر رنگ بندی و … انتخاب کنید، چراکه عدم انتخاب صحیح است که نا مناسب بودن ست مورد نظر را برای شما نشان می دهد.

چه کتونی و کفش اسپرت هایی برای پوشیدن با کت و شلوار مناسب هستند ؟

با اینکه افرادی را نیز دیده ایم که کفش های عجبی و غریب و بزرگ و زمختی را با کت و شلوار ها ست کرده اند. اما پیشنهاد ما و انتخابی که برای خودمان نیز انجام می دهید و چیزی که به نظر ما درست است، استفاده از سبک کفش های مینیمال برای ست کردن با کت و شلوار می باشد و به همین دلیل هنگام خرید کتونی مردانه و یا زنانه مناسب، بهتر است که نکات زیر را رعایت نمایید.

  • بهتر است که ساق کفش اسپرت و کتونی که برای پوشیدن با کت و شلوار انتخاب می کنید بلند نباشد و بلندی ساق آن همانند یک کفش مجلسی باشد.
  • بهتر است که طراحی های زیادی بر ریو کفش اسپرت و کتانی که برای پوشیدن با کت و شلوار انتخاب می کنید انجام نشده باشد. هرچه طراحی محدود تر باشد، زیبایی استایل شما بیشتر خواهد بود. به عبارتی سبک پوشیدن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت باید مینیمال باشد.
  • بهترین انتخاب، استفاده از کفش اسپرت و کتونی تک رنگ و یا نهایتا دو رنگ نسبتا ساده است. کفش های اسپرت و کتونی های رنگی رنگی و خیلی طرح دار، با رنگ های مختلف، نمی توانند انتخاب خوبی برای کت و شولار باشند.
  • و در نهایت و به عنوان آخرین پیشنهاد در ست کردن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت، بهتر است که محصولی که انتخاب می کنید دارای رویه چرمی باشد.

البته ممکن است در آینده این اصول ها نیز تغییر کنند، اما در حال حاضر بهتر است که کتونی و کفش اسپرتی که برای پوشیدن با کت و شلوار انتخاب می کنید بیشتری شباهت ممکن را به کفش های مجلسی داشته باشند. از لحاظ انتخاب رنگ نیز، بهترین انتخاب، خرید کتونی سفید برای پوشیدن با کت و شلوار می باشد. اما به صورت کلی در انتخاب رنگ بهتر است که نکات زیر نیز رعایت شود :

  • کفش اسپرت و کتونی های قهوه ای را می توانید با کت و شلوار های قهوه ای، آبی دریایی و یا سرمه ای و خاستری استفاده کنید.
  • کتونی و کفش اسپرت های خاکستری را با کت و شلوار های خاکستری – آبی پر رنگ و یا سرمه ای و مشکی استفاده کنید.
  • کتونی و کفش اسپرت مشکی مناسب را فقط با کت و شلوار های مشکی – خاکستری و یا طوسی روشن استفاده کنید.
  • رنگ سفید را با هر رنگ کت و شلواری می توانید ست کنید.
  • و در نهایت اگر کفش اسپرت و کتونی که خریداری کرده اید، رنگ سرمه ای دارد، بهتر است که از کت و شلوار سرمه ای، قهوه ای و خاکستری استفاده کنید.

و اما نحوه استایل کردن کت و شلوار با کتونی و کفش اسپرت

وقتی قصد ست کردن این دو نوع پوشیدنی محبوب را با هم دارید، نیازی نیست همانند هنگامی که کت و شلوار را با کفش مجلسی می پوشید، رسمی به نظر برسید، باید خودمانی تر و راحت تر باشید، البته نه اینکه شلخته باشید، مرتب بودن یک اصل اساسی است، اما راحت به نظر رسیدن نیز بسیار مهم است.

به عنوان یک نکته انتخاب شلوار های گشاد سبک کلاسیک برای پوشیدن همراه با کتونی مناسب نیست و نه اینکه شلوارتان خیلی تنگ و باریک باشد، اما بهتر است که فیت پاهایتان باشد تا همراه با کتونی و کفش اسپرتی که بر اساس نکات بالا انتخاب کرده اید، زیبا به نظر برسد و به عنوان یک راهنمای دیگر در انتخاب کت و شلوار مناسب، باید بدانید که انتخاب و پوشیدن کت و شلوار کمتر رسمی، همراه با کتونی و کف اسپرت بسیار مهم است. به عبارتی سبک دوخت آنها باید کمتر رسمی به نظر برسد.

و به عنوان آخرین راهنما در انتخاب کت و شلوار و نحوه پوشیدن آ نبا کتونی، می توانید زیر کتتان، از پیراهن استفاده نکرده و به جای آن از یک تیشرت که همانند پیراهن باید داخل شلوار باشد استفاده نمایید، هم رنگ کردن تیشرت با کتونی و کفش اسپرت می تواند استایلی بسیار تر و تمیز و حساب شده برای شما رقم بزند و اهمیت شما به تیپ را برای دیگران نیز مشخص کند.

سخن آخر

در نهایت باید بدانید که این استایل با اینکه جدید است، اما غوغایی به پا کرده و در میان خیلی از نوجوانانی کگه به لباس های کلاسیک علاقه ای ندارند محبوب شده و حتی باعث شده که دوباره شروع به پوشیدن کت و شلوار کنند. این استایل را شما هم می توانید تجربه کنید و با انتخابی درست و استایلی مناسب، تیپ فوق العاده زیبا و متفاوتی داشته باشید. برای خرید کفش اسپرت مناسب هم می توانید از فروشگاه اینترنتی وینگوگ اقدام نمایید.

و اما بهترین استایل های کتونی و کت و شلوار در سال ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×