کفش اسپرت و کتونی سالامون اصل ساخت کجاست

کفش اسپرت و کتونی سالامون اصل ساخت کجاست

اگر به کوهنوردی علاقه دارید و اگر دوست دارید کفش ها و کتونی هیا اورجینال و با کیفیت بپوشید و برند های مختلف را می شناسید، مطمئنا با نام سالامون نیز آشنا هستید، برندی بس با کیفیت که محصولاتی مختلف، با کیفیت بالا، طراحی زیبا و منحصر به فرد و البته قیمت مناسب تولید و روانه بازار می کند. این برند در واقع بین المللی است و نه فقط در ایران، بلکه در بسیاری از کشور های جهان فعالیت دارد. اما با وجود اینکه خیلی از مردم با آن آشنایی دارند، هنوز هم نمی دانند که کفش های اسپرت و کتونی های اصل برند سالامون ساخت کجاست و از چه کشوری سرچشمه گرفته اند. در این مقاله با ما باشید تا به این سوال پاسخ بدهیم.

اما کفش اسپرت و کتونی سالامون اصل ساخت کجاست

سالامون یک برند اروپایی است و در ابتدا فعالیت خود را با ساخت تجهیزات برف نوردی شروع کرد و رفته رفته تولیدات خود را بیشتر و بیشتر کرد و امروزه کفش ها و کتونی های بسیار زیادی با طراحی بی نظیر، کیفیت بالا و البته طراحی منحصر به فرد و زیبا تولید می کند. اگر می خواهید بدانید که کفش ها و کتونی های اسپرت اصل برند سالامون ساخت کجاست و در چه کشوری تولید می شوند، باید بدانید که این کمپانی در فرانسه بنیاد نهاده شده است و برای اولین بار، اولین فروش خود را در سال ۱۹۴۷ تجربه کرده است.

کفش و کتونی سالامون های کپی ساخت کجاست ؟

با وجود اینکه سالامون نیز جزو برند هایی است که در بسیاری از کشور های جهانی ثبت شده و فروش نمونه های غیر از تولید شرکت اصلی، قاچاق و غیر قانونی می باشد، اما باز در برخی از کشور ها، همانند چین و ایران، نمونه های های کپی و تقلبی آن وجود دارند، که البته به دلیل گران بودن نمونه های اصلی، این نمونه ها فروش نسبتا خوبی نیز دارند. در فروشگاه اینترنتی وینگوگ نیز، کفش سالامون ویتنام، که های کپی ترین نمونه آن، کاملا مشابه نمونه اصلی و با همین کیفیت و عمبکرد و طراحی ساخته شده است، موجود می باشد و البته چندین نمونه تولید ایران نیز از برند سالامون موجود است که قیمت خیلی مناسب تری دارند.

چندنی فکت در رابطه با کفش های سالامون

حالا که می دانید کفش ها و کتونی های اسپرت های کپی و اورجینال و اصلی سالامون ساخت کجاست و در چه کشوری ساخته می شوند، باید بدانید که این کمپانی از بسیاری از برند هایی همانند اسیکس قدیمی تر است، اما به آن اندازه موفق نبوده است، به عنوان مثال در آخرین آماری که در سطح اینترنت موجود می باشد، سالامون حدود ۱۹۰ فروشگاه زیر مجموعه خود در ۹۵ کشور مختلف جهانی دارد، که آمار بسیار خوبی است و این ۱۹۰ فروشگاه در سال ۲۰۲۲ حدود۱ میلیارد یورو سود برای کمپانی به ارمغان آورده است.

یک فکت جالب این استکه در سال های ۱۹۹۷ آدیداس- کمپانی سالامون را خریداری کرد و تا سال ۲۰۰۵ نیز، این برند، زیر مجموعه کفش و کتونی آدیداس بود. اما در سال ۲۰۰۵ کمپانی آمبر آنرا خریداری نمود. باید بدانید که در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ کارمند برای کمپانی سالامون کار می کنند و این کمپانی نه تنها فقط کفش، بلکه همه تجهیزات مورد نیاز کوهنوردی را نیز تولید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×