کفش اسپرت و کتونی سفید بهتره یا مشکی ؟

کفش اسپرت سفید بهتر است یا مشکی

می دانید که دو مورد از محبوب ترین کفش اسپرت و کتونی ها، مدل هیا رنگ مشکی و سفید می باشند و خیلی از مدرم، فارغ از برند، فارغ از طراحی و نوع و حتی فارغ از کیفیت و قیمت، صرفا به دنبال خرید کفش اسپرت مشکی و یا خرید کفش اسپرت سفید هستند ؟ اما با این وجود باز می توان گفت که کدام یک از آنها بهتر است و چه تفاوت هایی با هم دارند و هر کدام از آنها در واقع برای استایل هایی مختلف مناسب هستند. در ادامه با ما باشید تا تفاوت این دو رنگ کفش اسپرت را به شما عزیزان بگوییم.

کفش اسپرت سفید یا مشکی ؟

بی شک محبوب ترین رنگ کتونی مشکی است و نه تنها فقط در بین آقایان، بلکه خانم ها نیز بیشتر به خرید کتونی مشکی علاقه دارند. دلیل این موضوع، چیزی نیست جز توانایی ست کردن آن با استایل هایی بیشتر، قابل استفاده بودن در شرایط های مختلف و البته استفاده راحت، تمیز کردن آسان، دیرتر کثیف شدن و نیاز به مراقبت بیشتر، اما افرادی هم هستند که علی رغم تمامی این اوصاف، علاقه بیشتری به خرید کتونی سفید دارند، در واقع این افراد حتی بر این باور هستند که مدل های سفید رنگ بهتر نیز هستند و نسبت به مدل های مشکی برتری های بیشتری دارند. بنابراین اینکه کفش اسپرت مشکی بهتر است یا سفید و شما باید نسبت به خرید کدام یک از آنها اقدام کنید کاملا سلیقه ای، کاملا مرتبط به استایلی که می زنید و کاملا به بودجه ای که دارید بستگی دارد.

  • اگر به دنبال خرید کفش اسپرت برای بیشتر استایل هایتان می گردید، اگر زیاد حوصله تمیز کردن کفش را ندارید و روزانه مسیر های متعددی را نیز مجبورید که با پای پیاده بروید و احتمال کثیف شدن کفش هایتان زیاد است، اگر کفش اسپرت مشکی دیگری ندارید و اگر بیشتر استایل هایتان برای سر کار رفتن است و زیاد به امروزی بودن و مطابق مد بودن اهمیت نمی دهید، خرید کفش سفید برای شما اشتباه است. در واقع پیش نیاز برای کتونی های رنگ سفید، داشتن یک مدل رنگ مشکی برای استفاده روزمره و به صورت کلی می باشد.
  • اما اگر یک یا چندین جفت کتونی مشکی دیگر دارید، اگر به مد روز بودن استایلتان اهمیت می دهید و اگر اعتماد به نفس لازم را دارید، اگر نگرانی از بابت کثیف شدن آن ندارید و اگر به بیشتر اصپرت بودن استایلتان اهمیت می دهید، مطمئنا خرید کتونی سفید بسیار بهتر است از کفش مشکی و در واقع کفش سفید برای شما مناسب می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×