کفش اسپرت و کتونی هوکا ساخت کجاست ؟

کفش اسپرت هوکا ساخت کجاست

یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده کفش اسپرت و کتونی در جهان که به طرز شگفت انگیزی سال های زیادی از عرضه اولین محصول آن نمی گذرد و اما در کنار برند های نامی جهان، جایگاه ویژه ای به دست آورده است، هوکا می باشد. برندی که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ می توانید نسبت به خرید کفش اسپرت و کتونی های آن اقدام کرده و البته در این مقاله ینز با ما همراه باشید تا برای شما عزیزان توضیح دهیم که در اصل، کفش اسپرت و کتونی هوکا اورجینال ساخت کجاست.

کفش اسپرت کتونی اورجینال ویتنام هوکا مردانه

و اما کفش اسپرت و کتونی هوکا ساخت کجاست ؟

در اصل کشور مبدا سازنده محصولات برند هوکا و کفش های اسپرت و کوهنوردی و کتونی های این برند، فرانسه می باشد. این برند برخلاف بسیاری از برند های دیگر، از همان ابتدا با قدرت بسیار زیادی شروع به کار کرده و همین موضوع نیز سبب شده که تا به امروز در کمتر از ۱۵ سال، بتواند بیش از ۳۰۰۰ مرکز فروش تنها و تنها در ایالات متحده آمریکا داشته باشد. لازم به ذکر است که کمپانی هوکا برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ در کشور فرانسه و با الهام از برند سالامون و البته توسط یکی از کارمندان سابق سالامون تاسیس شد.

کفش و کتونی هوکا های کپی ساخت کجاست ؟

با وجود اینکه هوکا نیز جزو برند هایی است که در بسیاری از کشور های جهانی ثبت شده و فروش نمونه های غیر از تولید شرکت اصلی، قاچاق و غیر قانونی می باشد، اما باز در برخی از کشور ها، همانند چین و ایران، نمونه های های کپی و تقلبی آن وجود دارند، که البته به دلیل گران بودن نمونه های اصلی، این نمونه ها فروش نسبتا خوبی نیز دارند. در فروشگاه اینترنتی وینگوگ نیز، کتونی و کفش اسپرت هوکا ویتنام، که های کپی ترین نمونه آن، کاملا مشابه نمونه اصلی و با همین کیفیت و عملکرد و طراحی ساخته شده است، موجود می باشد.

کفش اسپرت و کتونی هوکا ساخت کجاست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×