بهترین کتونی و کفش اسپرت نایک – بر اساس فروش

بهترین کفش اسپرت و کتونی نایک

یکی از محبوب ترین، بهترین و پر فروش ترین برند های جهان در زمینه محصولات ورزشی و به ویژه کفش اسپرت و کتونی، برند نایک است که یک برند آمریکایی می باشد و تاریخچه ای درخشان در زمینه تولید محصولاتی دارد که تا به امروز نیز جزو پر فروش ترین و محبوب ترین کفش های بازار کفش اسپرت و کتونی در تمام جهان می باشند. در واقع نایک را باید برندی دانست که سرچشمه ایده هایی جدید در شکل گیری بسیاری دیگر از برند های امروزی نیز بوده است. اما جدای از این موضوعات، هدف از رسیدن شما به این مقاله و مطالعه آن، این است که بهترین کفش های اسپرت و کتونی های برند نایک Nike را بشناسید، تبریک می گویم، جای درستی آمده اید و در ادامه سعی می کنیم، بهترین مدل های این برند آمریکایی را بر اساس فروش و سایر ویژگی های یک کفش اسپرت خوب برای شما عزیزان لیست نماییم. با ما همراه باشید.

چرا نایک بهترین برند کفش اسپرت و کتونی است ؟

در واقع دلایلی که در این پاراگراف برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد، به ما می گوید که کفش های اسپرت و کتونی های نایک به این دلیل بهترین در نوع خود هستند، چون ویژگی هایی دارند که شاید به ذهن خریدار هم نرسد و در واقع هیچ خریداری حتی به آنها نیز فکر نکرده باشد. اما از مقدمه چینی که بگذریم، باید بگوییم، اینکه چه مدل هایی می توانند بهترین کتونی و کفش اسپرت برند نایک باشند، به این بستگی دارد که چه ویژگی هایی همه ملاک های زیر را با هم دارند و چه محصولاتی در ذهن مخاطب نقش می گیرند و به جای می مانند.

  • طراحی زیبا و منحصر به فرد و البته همه پسند از جمله ویژگی هایی است، که حتی برای افراد خاص پوس نیز به نظر عالی می آیند و همین موضوع، یعنی سادگی در طراحی باعث می شود که فروش یک کفش اسپرت و کتونی بالا برود.
  • بهترین کفش های اسپرت و کتونی های نایک از متریالی ساخته می شوند که نه تنها ارزش استفاده از محصول را بالا خواهد برد و راحتی بیشتر شما را در هنگام استفاده تضمین خواهد کرد، بلکه به دوام و ماندگاری ان نیز خواهد افزود.
  • به عنوان مثال معمولا رویه همه بهترین کفش های اسپرت و کتونی های نایک در صورتی که تنفس پذیر باشند از متریال مش و پارچه الیافی درجه یک ساخته می شوند و در صورتی هم که ضد آب باشند یا از چرم درجه یک، یا از گورتکس و یا از الیاف برزنتی ساخته می شوند.
  • علاوه بر این تمامی بهترین کتونی ها و کفش های اسپرت برند نایک، زیره ای بسیار نرم و راحت و البته مقاوم در برابر لغزش و سایش دارند که تمامی این ویژگی ها به سبب ساخته شدن زیره آنها از متریال و لاستیک و فوم درجه یک می باشد.
  • استفاده و پوشیدن بهترین مدل های برند نایک و البته تمامی کتونی های و کفش های اسپرت این برند، بسیار راحت است و همین مورد باعث فروش بیشتر آنها شده است، چراکه هم زیره نرم و راحتی دارند و هم وزن آنها سبک و پوشیدن و در آوردنشان نیز راحت و بدون وقت گیری است.
  • و اما مهمترین ویژگی که باعث شده محصولاتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد در دسته بهترین کتونی ها و کفش های اسپرت برند نایک قرار گیرند، این است که همه آنها قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند و به عبارتی برای طیف گسترده تری از افراد قابل خرید می باشند و همین موضوع باعث شده که بهترین در نوع خود باشند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که در لیست زیر مجموعه ای از بهترین کفش های برند نایک چه در دسته مدل های های کپی . چه در دسته مدل های اورجینال و ویتنامی وجود دارند.

بهترین کفش اسپرت و کتونی نایک مردانه

با اینکه در تصاویر زیر تفکیکی بر اساس مردانه و یا زنانه بودن محصولات انجام نشده و با اینکه کفش های اسپرت در واقع زنانه و مردانه ندارند و این فقط سایز بنید آنها است که این محصولات را از هم متمایز می سازد، اما با این حال، به دلیل اینکه آقایان به دلیل رفت و آمد بیشتر و نتیجتا نیاز بیشتر به کفش، بیشتر نسبت به خرید بهترین کتونی ها و کفش های اسپرت مردانه اقدام می کنند، بسیاری از مدل های زیر از برند نایک را نیز نمونه های با سایز بندی مردانه تشکیل می دهند.

بهترین کتونی زنانه نایک

با این حال و با وجود فروش بیشتر مدل های مردانه، اما کفش اسپرت زنانه و دخترانه نیز فروش بسیار بالایی دارد و دلیل آن هم چیزی نیست جز این موضوع که معمولا خانم ها تعداد جفت کفش های بسیار بیشتری نسبت به آقایان دارند. بنابراین و به همین دلیل تقریبا به اندازه ای که مدل های زیر از بهترین کتونی های و کفش های اسپرت نایک مردانه تشکیل شده اند، به همان اندازه نیز از مدل های زنانه این برند تشکیل شده اند و این یعنی فروش بالای هم مدل های زنانه و هم ندل های مردانه.

بهترین کتونی نایک سفید

کفش اسپرت نایک سفید، جزو پر فروش ترین مدل های این برند می باشد، در واقع از بیش از ۴۰ سال پیش و در اولین عرضه کتونی نایک ایر فورس وان که رنگ نمونه اورجینال و اصلی آن سفید بود، این کتونی همچنان بر صدر پر فروش ترین مدل های نایک باقی مانده و این نشانه قدرت بسیار زیاد آن است، البته یکی از دلایلی هم که مردم به پوشیدن بهترین کفش های اسپرت و کتونی های سفید نایک علاقه دارند، همین مدل و البته کفش اسپرت جردن می باشد.

و اما بهترین کفش اسپرت نایک مشکی

بدون شک هم از زمان های قدیم تا به امروز ، هم امروز و هم تا سال های سال در آینده ای دور پر فروش ترین ، بهترین و محبوب ترین مدل های کفش اسپرت، نمونه های مشکی رنگ خواهند بود. با وجود اینکه مدل های به عنوان مثال سفید رنگ نیز بسیار پر فروش و پر طرفدار هستند، اما حتی آنهایی هم که کفش سفید دارند، از قبل نسبت به خرید کتونی مشکی اقدام کرده اند. حال به لطف این محبوبیت بالا برای این رنگ، در لیست زیر، تعداد بسیار زیادی از بهترین کفش اسپرت و کتونی های نایک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و البته بر اساس نظر مشتریان درج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×