نمایندگی کتونی ویکو در ایران

نمایندگی کفش اسپرت و کتونی ویکو

اگر مقاله بهترین برند کتونی در جهان را خوانده باشید، متوجه خواهید شد که یکی از برند هایی که به اعتقاد ما بهترین برند سازنده کفش اسپرت است، ویکو می باشد، برندی که در اصل چینی است، محصولات آن در چین تولید می شود و با بالاترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات برند هایی همانند نایک، نیو بالانس، اسکیچرز، سالامون و هامتو به بازار های جهانی عرضه می شود. اینجا فروشگاه اینترنتی وینگوگ است و ما یکی از نمایندگی های انواع کتونی و کفش اسپرت ویکو در ایران می باشیم که تمامی محصولات اورجینال این برند را از کفش های اسپرت دخترانه و زنانه گرفته تا نمونه های مردانه و پسرانه، ضد آب، نیم ساق، مخصوص کوهنوردی و … را برای شما عزیزان با بهترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها موجود کرده ایم.

معرفی برند ویکو

همه ما می دانیم که کتونی های ویکو چینی می باشند، تولید چین هستند و از انجا در سراسر جهان پخش می شوند، ماا بهتر است بدانید که همانند برند هامتو که در اصل برندی امریکایی است، ویکو نیز در اصل برندی هلندی می باشد و به دلیل هزینه ساخت پایین تر در چین تولید شده و از آنجا پخش می شود. بیشتر کفش های ساخت این برند همانند سایر محصولاتی که تولید می کند، مخصوص کوهنوردی و عبور از از مسیر های سخت و نا هموار می باشند و به همین دلیل با کیفیت مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی و مسیر های غیر هموار ساخته شده اند.

مزیت های خرید کتونی ویکو از نمایندگی

  • اولین مزیتی که خرید کتونی ویکو از نمایندگی چه در تهران، چه در سایر شهر ها و چه در بانه و چه از وینگوگ برای شما دارد، این است که شما از اصل بودن کتونی و از با کیفیت بودن آن مطمئن هستید، به عبارتی، بدون ترس از تقلبی بودن خریدتان را انجام خواهید داد
  • مزیت دیگری که خرید از نمایندگی کتونی ویکو برای شما دارد این است که شما به طیف گسترده ای از انواع کتونی ها و کفش اسپرت های این برند و جدید ترین محصولاتی که تولید و روانه بازار می کند دسترسی دارید.
  • مزیت بعدی این است که مطمئن هستید که در صورتی که کفش نا درستی انتخاب کرده باشید، در صورتی که محصول اشتباه برای شما ارسال شده باشد و یا سایز درستی خریداری نکرده باشید، امکن مرجوعی و تغییر آن وجود دارد.
  • و مزیت آخری که خرید از فروشگاه اینترنتی وینگوگ، به عنوان نمایندگی کتونی ویکو در ایران برای شما دارد، این است که محصول را به دلیل خرید از دست اول بازار، از فروشگاهی با واسطه های کمتر و از تامین کننده اصلی کالا، محصول را با بهترین قیمت خریداری کرده و مبلغ اضافه ای پرداخت نخواهید کرد.

کفش اسپرت کتونی ویکو زنانه و دخترانه اورجینال

ویژگی های کفش اسپرت و کتونی ویکو اصل

اگر می خواهید نحوه تشخیص کتونی ویکو اصل از تقلبی را بدانید باید مقاله ای که در این باره نوشته ایم را بخوانید، اما در این پاراگراف می خواهیم این موضوع را به شما بگوییم که همه کتونی ها و کفش اسپرت های ویکو که اورجینال هستند و از نمایندگی آنها خریداری می شوند، ویژگی های زیر را دارند، ویژگی هایی که نسبت به محصولات برند های معتبری همانند نایک و آدیداس و سالامون و هامتو نیز بهتر هستند و همین ویژگی ها هستند که باعث فروش بسیار زیاد محصولات این برند شده اند :

  • معمولا رویه همه آنها برزنتی، بسیار بسیار با دوام، خیلی با کیفیت و از بهترین متریال ساخته شده است و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند و پاره شدن آنها تقریبا غیر ممکن است و حتی ضد آب نیز می باشند. با این حال سبک وزن نیز هستند و به نحوی ساخته شده اند که علی رغم ضد آب بودن، باعث عرق کردن پاهای شما نشوند.
  • زیره همه کتونی های ویکو دارای عاج های بلند تری نسبت به محصولات برند های مشابه می باشد و این یعنی برای شرایطی همانند برق، گل و لای، کوه، یخبندان و .. قابل استفاده تر می باشند.
  • طراحی بسیار به خصوصی دارند و طراحی منحصر به فرد آنها به نحوی است که هر فردی متوجه برند آنها خواهد شد و این یعنی شما کفش شناخته شده ای خواهید داشت

سخن آخر

در پایان باید بگوییم که خرید کتونی از هر برندی را می توانید از فروشگاه اینترنتی وینگوگ با بهترین قیمت، در مدل های اورجینال، تولید ویتنام و های کپی انجام دهید، اما ویکو از برند هایی است که وینگوگ نمایندگی آن در ایران را دارد و تنوع بالایی از محصولات این برند را در فروشگاه خود برای شما عزیزان با بهترین قیمت موجود کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×