تکامل سبکی و راحتی – نیو بالانس ۹۹۰ از ورژن ۱ تا ورژن ۳

کفش اسپرت و کتونی نیو بالانس 990 از ورژن 1 تا ورژن 3

شما در حا مطالعه  تاریخچه نهایی و کامل کتونی و کفش اسپرت نیو بالانس ۹۹۰ هستید. در این مقاله خواندنی ما می خواهیم به صورت کامل و دقیق به بررسی این انقلاب زیبا در صنعت کفش های اسپرت، توسط برند نیوبالانس از ورژن اصلی آن یعنی New balance 990v1 تا نسخه اصلاح شده یعنی ۹۹۰v2 و نسخه نهایی و امروزی که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ نمونه های زیادی از آن در رنگ بندی کامل و زیبا وجود دارد یعنی ۹۹۰v3 بپردازیم. چه به تازگی به کتونی های نیو بالانس علاقه پیدا کرده باشید و چه از ابتدا از مدل های زیبای این برند استفاده کرده باشید، تاریخچه ای که در ادامه از این محصولات برای شما درج کرده ایم، اطلاعات ارزشمندی است که شما را مطمئنا بیش از آنچه که هست به نیو بالانس مدل ۹۹۰ علاقه مند خواهد کرد.

کتونی و کفش اسپرت نیو بالانس New balance کلاسیک : ۹۹۰v1

مدلی که همه چیز با آن شروع شد : کمپانی نیو بالانس، مدل ۹۹۰v1 را برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ معرفی کرد، این کفش در ابتدا قیمت بسیار بالایی داشت و به همین دلیل و البته به دلیل طراحی بی نظیری که داشت، به سرعت محبوب شد، در واقع اولین کفش مخصوص دوندگی تاریخ که در آن زمان حدود ۱۰۰ دلار قیمت داشت ( یعنی با احتساب تورم چیزی در حدود ۲۷۷ دلار امروزی ) همین کتونی نیو بالانس اورجینال مدل ۹۹۰v1 بود.

مدیر فروش کمپانی نیو بالانس در آن زمان، بعد ها و در سال ۲۰۱۳ راز هایی که در رابطه با نیو بالانس مدل ۹۹۰v1 وجود داشت را بر ملا کرد و گفت که در ابتدا هیچ کس انتظار نداشت که ما بتوانیم کفشی را با قیمت ۱۰۰ دلار به فروش برسانیم، اما ترکیبی از تکنولوژی و زیبایی و پشتیبانی و راحتی در کتونی نیو بالانس مدل ۹۹۰ ورژن یک همه را غافلگیر کرد و حتی ما نیز جزو غافلگیر شده ها بودیم، چراکه فروش آن بسیار خوب بود.

کفش اسپرت و کتونی نیو بالانس 990v1

تغییرات در کتونی و کفش اسپرت New balance نیو بالانس : ۹۹۰v2

نیو بالانس در ساخت این کفش اسپرت کمی استرس داشت، اما با بهبود کیفیت آن از لحاظ راحتی و ایجاد تعادل میان کلاسیک بودن نیو بالانس ۹۹۰ ورژن دو و حالت کلاسیکی که ورژن یک داشت، باز به موفقیت چشمگیری با ساخت این کتونی رسید. این کتونی یعنی ورژن دوم نیو بالانس مدل ۹۹۰ در سال ۱۹۹۸، یعنی در حدود ۱۶ سال بعد معرفی شد و در آن زمان نیو بالانس برای اولین بار زیره با تکنولوژی ABZORB را معرفی کرد، تکنولوژی که دنیای کتونی های رانینگ و دوندگی را متحول ساخت.

مدیر فروش نیو بالانس در آن زمان، بعد ها گفته بود که ما نیو بالانس ۹۹۲ ورژن دو را به عنوان یک تخریب گر به بازار عرضه کردیم، در واقع این کمپانی قبل از معرفی این مدل، مدل های دیگری تحت عنوان های دیگر به عنوان مثال ۹۹۲ – ۹۹۵ و … با طراحی نسبتا مشابه با ۹۹۰ ورژن یک عرضه کرده بود. اما طراحی نیو بالانس در ۹۹۰ ورژن دو تغییر یافت و همین تغییر باعث تخریب برند های دیگر و کاهش فروش آنها و روی آوردن مجدد خریداریان و طرفداران کفش های ورزشی به نیو بالانس ۹۹۰ آن هم ورژن دو شد.

کفش اسپرت و کتونی نیو بالانس 990v2

کتونی و کفش اسپرت نیو بالانس New balance مدرن : ۹۹۰v3

اما دنیای کتونی با وجود برند های معتبر و بزرگی که دائما به فکر بروز رسانی محصولات خود هستند، نیو بالانس را مجبور به بروزرسانی مدل ۹۹۰ برای باری دیگر و در سال ۲۰۱۲ کرد، کتونی که در حال حاضر از سری ۹۹۰ برند نیو بالانس در بازار موجود است، ورژن ۳ این سری بی نظیر و معروف است که بعد از ۱۲ سال و بعد از گذشت ۴۲ سال از اولین ورود ۹۹۰ به بازار، همچنان پر فروش است و بار سنگین میراث این سری را به دوش می کشد.

نیو بالانس مدل ۹۹۰ ورژن ۳ طراحی بسیار مدرن تری دارد، اما همچنان ظاهر کلاسیک در آن حفظ شده است و زیبایی آن هم به همین طراحی از روی مدل کلاسیک اما مدرن کردن آن می باشد. در واقع علاوه بر ظاهر تغییر یافته، کیفیت و راحتی نیز در مدل ۹۹۰ ورژن ۳ در سال ۲۰۱۲ تغییر کرده بود. در حال حاضر این محصول یکی از با کیفیت ترین و راحت ترین کتونی های مخصوص دویدن و پیاده روی از برند نی وبالانس در بازار است که با محصولات جدید برند های دیگر قابل مقایسه می باشد.

کفش اسپرت و کتونی نیو بالانس 990v3

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که نیو بالانس ۹۹۰ از ورژن اول تا ورژن آخر که در حال حاضر جزو پر فروش ترین مدل های کتونی در جهان است، به ما نشان می دهد که یک طراحی بی نظیر می تواند تا ۴۲ سال همچنین تازه باقی بماند و نشان دهنده قدرت نیو بالانس در آن زمان و توانایی حفظ این موقعیت با ارائه بهترین و زیبا ترین و با کیفیت ترین کفش های اسپرت در سراسر جهان است. امیدروارم این راهنما در مسیر خرید کتونی به شما کمک کرده باشد و علاقه شما به این مدل بی نظیر از این برند خاص آمریکایی را نیز افزایش داده باشد.

منبع : novelship

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×