بهترین کتونی و کفش برای شلوار کارگو

بهترین کتونی و کفش برای ست کردن با شلوار کارگو

یکی از زیبا ترین شلوار هایی که در سال ۲۰۲۴ یا ۱۴۰۳ می توانید داشته باشید شلوار کارگو است، کارگو در واقع یک سبک از لباس پوشیدن است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان ترند شده و این روز ها همه شلوار کارگو دارند. اما دغدغه ای که برای بسیاری از مشتریان ما و افرادی که می خواهند از ما خرید کتونی انجام دهند، این است که واقعا شلوار کارگو را با چه کتونی و کفش اسپرت می توان ست کرد ؟ این مقاله را با ما همراه باشید تا ما به شما بهترین مدل های کتونی و کفش اسپرت زنانه و دخترانه و مردانه و پسرانه ای که می توانید با شلوار های جذاب و زیبای کارگو ست کنید را به شما عزیزان معرفی نماییم.

ست کردن کفش با شلوار کارگو

موضوعی که در رابطه با شلوار های کارگو باید بدانید، این است که این شلوار ها نه فقط در ایران و نه فقط در بین خانم ها و آقا پسر های ایرانی بلکه در سراسر جهان مشهور شده اند و حتی افراد مشهوری همانند کیم کارداشیان نیز با این شلوار های و البته با کتونی های مناسب آنها، ست های روزمره شان را درست می کنند. برای ست کردن کفش مناسب با یک شلوار کارگو زیبا می توانید استایل های این سلبریتی ها را مد نظر قرار داده و از آن ها ایده بگیرید، در واقع چیزی که ما هم در این مقاله می خواهیم به شما ارائه دهیم، جمع بندی خلاصه ای از بهترین کتونی ها و کفش های اسپرتی است که معمولا از استایل سلبریتی هایی که آنها را با شلوار های کارگو ست کرده اند، ایده گرفته برداری شده اند.

تاریخچه ای از شلوار کارگو

شاید باورش برایتان سخت باشد، اما برای اولین بار شلوار های کارگو در جنگ جهانی دوم و زمانی که سازندگان لباس های نظامی بریتانیایی پی بردند که این شلوار های می توانند از شلوار هایی که سربازارن در جنگ جهانی اول استفاده می کرده اند، مناسب تر باشند، استفاده شده اند. حتی در مدت زمان بسیار کوتاهی سرباز های آمریکایی نیز شروع به پوشیدن این شلوار ها کرده و ارتش آمریکا نیز از شلوار های کارگو برای سربازارن خود استفاده کرد. در واقع به همین دلیل است که هنوز هم بهترین کفش و کتونی برای ست کردن با شلوار های کارگو، کفش های مشابه کفش نظامی، یعنی بوت ها و نیم بوت های بند دار می باشد. اما کفش های دیگری نیز با آن قابل ست شدن هستند به صورتی که

تاریخچه شلوار کارگو

بهترین کتونی و کفش اسپرت برای ست کردن با شلوار کارگو مردانه

با اینکه این روز ها و در سال ۲۰۲۴، شلوار کارگو بیشتر در بین خانم ها رایج است و خانم ها هستند که این شلوار ها را ترند کرده اند، اما با توحه به تاریخچه ای که از این شلوار ها بیان کردیم، برای اولین بار توسط آقایان پوشیدن شده اند. کفش های زیادی وجود دارند که شما می توانید آنها را با شلوار کارگو ست کنید و این بستگی هم به استایل اورال شما و هم به سلیقه شخصیتان و البته شلوار کارگویی هم که انتخاب کرده اید دارد. اما به صورت کلی مدل های زیر بهترین انتخاب هستند

کفش اسپرت و کتونی تخت سفید برای ست کردن با شلوار کارگو : بدون شک کفش اسپرت سفید، همیشه بهترین گزینه در میان سایر انواع کتونی ها است، چراکه برای هر استایلی مناسب و قابل استفاده هستند و به دلیل تضاد زیبایی که ایجاد می کنند معمولا توسط افراد زیادی مورد پسند قرار خواهند گرفت، شما هم اگر به دنبال استایل زیبایی با شلوار کارگو خود می گردید، پس حتما از کفش اسپرت و کتونی سفید مردانه زیبایی استفاده کنید.

نیم بوت ها و بوت های چرم مخملی صحرایی : به صورت کلی در ادامه و برای خانم ها نیز این ها را عرض خواهیم کرد که شلوار کارگو را می توان با انواع کفش های اسپرت و کتونی ها مورد استفاده قرار داد، به همین دلیل است که بوت های صحرایی می توانند استایلی کهملا کلاسیک به لباس های شما بدهند و ظاهری فوق العاده زیبا برای شما به وجود آورند. نکته ای که مهم است این است که کفش بوت صحرایی تان تمیز و بدون گرد و خاک و کثیفی باشد.

بوت های ارتشی : و اما بهترین انتخاب و بهترین کفش های اسپرت و کتونی هایی که می توانید همیشه آن ها را با شلوار های کارگو بپوشید و ظاهر اصلی آن ها را حفظ نمایید، بوت های ارتشی هستند. سعی کنید حتما از یک بوت مشکی و یا سبز استفاده کنید، در واقع علاوه بر کتونی های سفید، خرید کتونی مشکی نیز برای شلوار های کارگو گزینه مناسبی خواهد بود.

صندل ها نیز می توانند انتخاب ساده ای همراه با یک شلوار کارگو باشند. بله ۱۰۰% اینگونه است و حتما شما هم می توانید به جا کفش اسپرت و یا کتونی برای شلوار کارگو از یک صندل مناسب، زیبا و ایده آل، ترجیحا کمی زیره پهن و زیره ضخیم، با طراحی نسبتا فانتزی و کلاسیک و البته با رنگ خنثی، ترجیحا سفید و یا مشکی، برای ست کردن با شلوار های کارگو استفاده نمایید.

و در پایان نکته ای که در رابطه با استایل های همراه با این شلوار مهم است بدانید، این است که شما حتی اگر مهمانی دعوت باشید و یا در مکانی باشید که نیاز به کفش نباشد، باز شلوار های کارگو می توانند، یکی از بهترین گزینه های شما برای ست کردن با هیچ کفشی باشند، به عبارتی نیازی به پوشیدن کفش با آنها نیست، چراکه ظاهری بسیار ایده آل برای شما به وجود می آورد.

بهترین کتونی و کفش اسپرت برای ست کردن با شلوار کارگو زنانه

با اینکه در رابطه با شلوار های کارگو و یا کتونی و کفش های اسپرت، تفاوتی میان استایل های خانم ها با آقایان وجود ندارد، اما در رابطه با این مورد، شما خانم های عزیز به جای کفش های اسپرت می توانید از کفش های پاشنه دار نوک تیز و نوک پهن نیز همراه با شلوار کارگو به ویژه مدل های گت دار استفاده نمایید. در این رابطه هر چه سایز شلوار بزرگ تر باشد ( البته به اندازه، نه خیلی بزرگ و گشاد ) همراه با کفش های پاشنه دار استایل بهتری خواهد داشت و حتی قد شما را نیز کاملا نا محسوس بلند تر نشان خواهد داد.

خرید کتونی مناسب برای شلوار کارگو

با اینکه کتونی ها تنها یکی از انواع و اقسام کفش هایی هستند که شما می توانید برای ست کردن با یک شلوار کارگو انتخاب کنید و انواع مدل های دیگر کفش نیز برای شت کردن با آنها مناسب و ایده آل می باشند، اما ما در فروشگاه اینترنتی وینگوگ انواع مختلفی از کفش های اسپرت و کتونی های زیبا، اورجینال، ویتنامی و ایرانی را برای شما عزیزان موجود کرده ایم، تا امکان خرید از میان تنوع بی نظیر آنها برای شما هم فراهم باشد.

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۹

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۸

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۷

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت آدیداس مردانه

کتونی آدیداس مردانه زد ایکس ZX 750 کد ۱۰۳۹۸

2,650,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی کیو سی QC مردانه کد ۱۰۹۶۴

2,850,000 تومان

کفش اسپرت و کتونی سفید مردانه

کفش اسپرت کتونی کیو سی QC مردانه کد ۱۰۹۶۳

2,850,000 تومان
ناموجود
2,650,000 تومان
ناموجود

کفش اسپرت و کتونی سفید دخترانه و زنانه

کفش اسپرت کتونی ویکو زنانه اورجینال کد ۱۰۳۹۲

2,650,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×