ویژگی های یک کفش اسپرت پیاده روی زنانه با کیفیت

ویژگی های کفش اسپرت زنانه مناسب برای پیاده روی

پیاده روی از جمله کار هایی است که خواص و فواید زیادی دارد، البته به شرط اینکه کفش اسپرت مناسبی داشته باشید، پس اگر می خواهید فواید پیاده روی برای بدنتان را دریافت کنید، بهتر است ویژگی هایی را هنگام خرید کفش اسپرت و کتونی زنانه مناسب برای پیاده روی در نظر داشته باشید. این خواص و این ویژگی ها، باعث می شوند که هم پیاده روی شما کیفیت بیشتری داشته باشد و هم کفشی را خریداری کنید، که بیشترین کارایی و عملکرد را برای شکا عزیزان داشته باشد. پس ادامه این مطلب را با ما همراه باشید.

پس ویژگی های یک کفش اسپرت و کتونی پیاده روی زنانه را بدانید

هر چند که بسیاری از آقایان نیز حتی اگر به خواست خود و به منظور ورزش و یا تفریح به پیاده روی نروند، به دلیل کار ها و مشغله های روزانه شان مسافت زیادی را پیاده راه می روند و باید کفش اسپرت مناسبی داشته باشند و هر چند که ویژگی های یک کفش اسپرت خوب چه برای خانم ها و چه برای آقایان را در مقاله ای دیگر در بخش وبلاگ فروشگاه به صورت مفصل توضیح داده ایم، اما خانم ها بسیار به پیاده روی با دوستانشان علاقه دارند و در واقع به دلیل همین علاقه وافر است که هر از چند گاهی ممکن است در اطراف شهر و یا در کنار پارک ها و برخی خیابان ها گرو هایی از خانم های مشغول به پیاده روی را مشاهده کنید.

اگر شما خانمی که در حال مطالعه این مقاله هستید نیز جزوی از این گروه ها هستید و یا می خواهید جزوی از آنها باشید و پیاده روی را به عنوان ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندازم انتخاب کرده اید، مواردی را که در ادامه توضیح داده ایم، به عنوان ویژگی های یک کفش اسپرت مناسب برای پیاده روی حتما هنگام خرید کتونی زنانه مورد نظرتان در نظر داشته باشید.

ویژگی های کفش اسپرت زنانه مناسب برای پیاده روی

۱ – دقت داشته باشید که کفش مخصوص پیاده روی باید انعطاف خوبی داشته باشد

امعطاف به منظور قدرت کششی است، هنگامی که پیاده روی می کنید، ممکن است قسمت هایی از مسیر را با دو عبور کنید، همچنین پیاده روی فقط یک روز و دو روز نیست و در واقع تداوم در انجام آن حداقل به صورت روزانه یک یا دو ساعت است که ارزش ایجاد می کند و باعث پیشرفت و تناسب اندام شما خواهد شد. این یعنی شما باید کفشی را داشته باشید و کتونی زنانه ای انتخاب کنید که در طول پیاده روی هایی که انجام می دهید، خیلی سریع پاره نشده و یا هنگام دویدن انعطاف لازم برای جلوگیری از اذیت نشدن شما را داشته باشد. این انعطاف و کشش هم باید در قسمت رویه باشد، یعنی متریال رویه کشش پذیر و انعطافی باشد و هم متریال زیهر نیز به این صورت باشد و قابل تا شدن داشته باشد.

۲ – مطمئن شوید که کفش اسپرت زنانه و دخترانه مناسب برای پیاده روی باید تنفس پذیر باشد

تنفس پذیری ویژگی است، که حتی اگر از کفش هایتان برای پیاده روی نیز استفاده نمی کنید و می خواهید به صورت روزمره آن ها را بپوشید باید آن را داشته باشند، کفش های دارای قابلیت تنفس پذیری، معمولا رویه ای نازک و از متریال مش دارند، به عبارتی پارچه رویه آنها امکان عبور و جذب و گردش هوا را فراهم آورده و بدین ترتیب پاهای شما در طول یک یا دو ساعتی را که به پیاده روی اختصاص می دهید، عرق نکرده و بد بو نمی شود. عرق کردن پا ها علاوه بر بد بو کردن آنها، باعث می شود که پاهایتان اذیت شده و پوشیدن کفش برایتان عذاب آور باشد.

۳ – پاشنه و زیره کتونی زنانه مخصوص پیاده روی باید نرم و راحت باشد.

در واقع هدف از خرید کفش اسپرت راحتی آن است، اگر کتونی که خریداری کرده اید، راحت نیست، پس چه فرقی با کفش های معمولی دارد ؟ برای پیاده روی باید حتما مدل راحتی بپوشید، تا کمتر اذیت شده و پاهایتان خسته نشوند. راحتی کفش اسپرت که یکی از فاکتور های آن نرمی زیره می باشد برای پیاده روی خانم ها بسیار مهم است و مهمتر از کل زیره، باید حتما پاشنه آن نرم باشد. بسیاری از خانمها بدون توجه به نرمی و راحتی زیره کفش، مدل هایی را انتخاب می کنند که به هر طریقی که شده، قدشان را بلند تر نشان دهد که این کار کاملا اشتباه است و حداقل برای پیاده روی، بهتر است قبل از لژ دار بودن به نرمی زیره آن توجه کنید.

۴ – سایز کفش و تطابق کامل آن با پاهایتان از لحاظ عرضی را نیز بسنجید

همانطور که در بیشتر پاراگراف ها توضیح داده ایم، پیاده روی یعنی تداوم و تداوم هم، در صورتی که کفش مناسبی نداشته باشید، باعث خستگی بیش از حدتان خواهد شد. یکی از فاکتور هایی که به عنوان ویژگی های کفش اسپرت زنانه پیاده روی خوب به حساب می آید، این است که سایز بندی ان دقیقا مطابق با پاهای شما باشد. از کفش های کس دیگری که کمی برایتان بزرگ است و یا کمی پاهایتان را می فشارد استفاده نکنید و اگر به کفشی علاقه دارید اما باز سایز آن کمی بزرگ و یا کوچک است، آن را برای پیاده روی خریداری نکنید.

۵ – کفش اسپرت مخصوص پیاده روی زنانه باید سبک وزن باشد.

توصیه ای که بهتر از آن را از طرف ما جدی بگیرید و حداقل برای ورزش کردن آن را آویزه گوشتان کنید، این است که هنگام خرید کفش اسپرت زنانه مخصوص پیاده روی، لژ دار بودن را از سرتان بیرون کنید، لژ دار بودن یعنی وزن بیشتر و وززن بیشتر هم یعنی خستگی بیشتر. البته فقط لژ نیست که وزن کفش ها را بالا می برد. جنس متریال، ساده بودن کفش و موارد بسیار زیاد دیگری نیز هستند که باعث سنگین شدن آن می شوند. بنابراین حتما کفش پیاده روی زنانه سبک وزنی خریداری کنید.

۶ – در پایان هم با دوام و ماندگاری، هم به قیمت و هم به زیبایی توجه کنید.

در واقع می توانستیم این سه ویژگی را هر کدام به عنوان یک ویژگی برای کفش های اسپرت زنانه مناسب برای پیاده روی معرفی کنیم، اما اهمیت آنها از ۵ ویژگی دیگر بسیار کمتر است و بهتر است ابتدا مدل هایی را که ویژگی های قبلی را دارند انتتخاب کرده و با در نظر گرفتن این فاکتور ها، یعنی اینکه، کفش، قیمت مناسب تری داشته باشد، از نظر خودتان و تطابق آن با ظاهرتان، زیبایی بیشتری داشته باشد.

سخن آخر

در پایان باید مجددا توصیه کنیم که بدون داشتن کفش اسپرت مناسب برای پیاده روی زنانه خوب با در نظر گرفتن ویژگی ها و فاکتور های خرید بالا، هیچ گاه به هیچ پیاده روی نروید، اما اگر کفش مناسبی دارید، پیاده روی فواید بسیار زیادی دارد و می توانید از آن نهایت بهره را ببرید. در ضمن برای خرید بهترین کفش های اسپرت زنانه پیاده روی، می توانید به صفحه دسته بندی آنها در فروشگاه وینگوگ رفته و محصول با کیفیتی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×