نحوه تشخیص کفش اسپرت و کتونی ویکو اصل از تقلبی

نحوه تشخیص کفش اسپرت و کتونی ویکو اصل از تقلبی

یکی از برند های معروف و محبوب تولید کتونی اورجینال در بین خانم ها و آقایان ویکو Vico است که برندی هلندی می باشد اما محصولات آن به کل در چین تولید می شوند. بنابراین نمونه های اورجینال این برند چینی می باشند. اما متاسفانه افرادی سودجو نمونه های تقلبی و فیک کتونی ها و کفش های اسپرت بی نظیر برند ویکو را که باز یا چینی هستند و یا تولید ایران، به بازار وارد کرده اند. در این مقاله می خواهیم نحوه تشخیص کتونی و کفش اسپرت ویکو اصل از تقلبی را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

مشخصات کفش اسپرت و کتونی ویکو اصل و اورجینال

برای اینکه بتوانید کفش ویکو اصل و اورجینال را از نمونه های فیک و تقلبی تشخیص دهید، باید مشخصات و ویژگی هایی که نمونه های اورجینال دارند، کامل بدانید. این ویژگی های به صورت زیر می باشند:

  • نمونه های اورجینال کفش های اسپرت برند ویکو، معمولا واتر پروف می باشند : یعنی ضد آب هستند و پاهای شما داخل آن ها خیس نمی شود.
  • کتونی های اورجینال ویکو، معمولا زیره نرم و انعطاف پذیری دارند و علی رغم اینکه ضمخت و قوی به نظر می سند اما به راحتی تا شده و همچنین به سختی نیز ساییده، پاره و یا شکسته می شود.
  • وزن کتونی های ویکو اورجینال بسیار سبک است و علی رغم اینکه ممکن است سنگین به نظر برسند، اما وزن پایین دارند.
  • دوام و ماندگری نمونه های اورجینال کفش های اسپرت ویکو بسیار بالا است و دوخت قسمت های منفصل آن از هم و یا متریال رویه و زیره آن به راحتی پاره و کهنه نشده و دوام و ماندگاری بالایی دارد.
  • کفش های ویکو اورجینال طراحی منحصر ب هفردی دارند و ظاهرشان تقریبا اختصاصی و در همه مدل ها تا حدودی مشابه هم می باشد.
  • علی رغم اینکه کتونی های اورجینال ویکو، تنفس پذیری پایین تری نسبت به کفش های اسپرت نایک و یا آدیداس و مدل های دیگر دارند، اما به دلیل متریال آنتی باکتریالی که دارند، پاهای شما را بد بو نخواهند کرد.

و اما نحوه تشخیص کتونی و کفش اسپرت ویکو اورجنیال و اصل از تقلبی

با در نظر گرفتن ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، اولین نکته در خرید کتونی ویکو اورجینال و تشخیص نمونه اصلی آن از نمونه های تقلبی این است که بدانید بر خلاف محصولات بسیاری دیگر از برند هایی همانند نایک و آدیداس و … کفش های ویکو، نمونه تقلبی کمتری دارند و در صورت خرید آنلاین با کمی جستجو در سطح وب، متوجه ظاهر کلی نمونه های اورجینال آن خواهید شد. اما اگر کفش ویکویی را مشاهده کردید که قیمت بسیار متفاوتی با سایر مدل های موجود در وبسایت های دیگر داشت و یا اگر ظاهر آن مشابه با مدل های دیگر نبود مطمئن باشید که این کفش اورجینال نیست و تقلبی است.

طراحی رویه محصول

از دیگر مشخصات ها و راه های تضخیص کفش های ویکو اصل از نمونه های تقلبی، این است که متریال رویه بیشتر کتونی های ویکو از پارچه کتان بافته شده ساخته شده است و هم سفتی لازم برای مقاوم بودن کفش را دارند و هم نرمی کافی برای انعطاف پذیر بودن آن

فروشگاهی که از ان خرید می کنید

معتبر بودن فروشگاه، تنوع مدل های موجود از برند ویکو در آن و همچنین اطمینان مردم از خرید از چنین فروشگاهی از دیگر راه های تشخیص کتونی ویکو فیک از تقلبی است. چراکه معمولا افرادی که به صورت تخصصی کفش ها را نمی شناسند. ممکن است قادر به تشخیص نمونه اصل از تقلبی نباشند و فقط خرید از فروشگاه های معتبر و مورد اطمینان به داد آنها برسد.

برچسب اطلاعات محصول

هرچند که برچسب ها به راحتی قابل کپی کردن هستند، اما یکی از راه های تشخیص کتونی و کفش اسپرت ویکو اورجینال از تقلبی، مشاهده و بررسی برچسب اطلاعات آن است، چراکه معمولا مدل های تقلبی با هزینه ساخت بسیار پایینی ساخته می شوند و حتی در ساخت برچسبشان نیز دقت کافی و هزینه لازم خرج نخواهد شد و نتیجتا برچسبشان دارای تفاوت هایی می باشد. علاوه بر این برخی از اطلاعاتی که بر روی برچسب آنها وجود دارد به شما در تخیص کفش ویکو اصل کمک خواهد کرد.

خرید کفش ویکو اورجینال

اگر هم تصمیم به خرید کتونی ویکو گرفته اید و به دنبال فروشگاهی معتبر با مشتریانی بسیار زیاد و کسب رضایت آنها می گردید که یک کفش اسپرت ویکو اورجینال از آن خریداری کنید، ویکو، به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های کفش اسپرت و کتونی در غرب کشور و البته با بیشترین تنوع مدل محصولات برند ویکو، امکان خرید آسان هم از طریق وبسایت و هم از طریق پیج اینستاگرام را برای شما فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×