کتونی نایک بهتره یا آدیداس – جامع ترین مقایسه

کتونی نایک بهتره یا آدیداس

اگر اهل سفر و ماجراجویی های مکرر در زندگی هستید، قطعا اهمیت کفش خوب را می دانید! سعی کنید با مقاله کتونی نایک بهتره یا آدیداس اتباط برقرار نمایید زیرا در پایان نتایج شگفت انگیزی دریافت خواهید کرد. تقریبا کفش های کتونی را به دلیل تنوع بسیار بالای مدل، می توان با انواع استایل برای تمامی مکان ها و مجالس ست کرد. مدل کتونی ها بسیار متنوع است و راحتی که ارائه می دهند نیز نظیر ندارد. همه ما وقتی نام کتونی را می شنوییم، ناخود آگاه فکرمان به سمت مارک های مشهور و واضح مانند نایک و آدیداس کشیده می شود. این دو برند مشهور از دو ایالت مختلف آمریکا و اروپا محبوب ترین مورد علاقه های مردم در دسته کفش و کتونی ورزشی را ارائه کرده اند.

این یک واقعیت است که بحث رقابت نایک و آدیداس از گذشته تا به امروز ادامه دار بوده است. اگر شما هم فکر خرید کتونی را در سر دارید اما بین مدل های مختلف نایک و آداس گیر کرده اید با ما به ادامه مطالب بیایید تا با هم کمی کسب و کار این دو برند مطرح را مورد بحث قرار دهیم و شما نیز کتونی دلخواه خود را انتخاب نمایید. پر تکرار ترین سوال مشتریان از تیم ما این است که کتونی نایک بهتره یا آدیداس؟  در این وبلاگ با بررسی تفاوت های کتونی نایک و آدیداس به سوال شما پاسخ درست می دهیم.  همه ما می دانیم که خرید یک جفت کتونی و یا کفش ورزشی با کیفیت نیاز هر انسان است پس سعی کنید بهترین مدل از برند معتبر را انتخاب کنید که قلب دوم شما دچار مشکل نشود!

بررسی تاریخچه کتونی نایک و آدیداس

هر برندی تاریخچه ای دارد، نایک و آدیداس نیز نقطه شروعی داشته اند. کتونی نایک بهتر است یا ادیداس؟ موضوع این است! بیایید با هم اولین گام ها و نقطه شروع این دو برند را بررسی کنیم.

تاریخچه آدیداس

برای شروع خوب است با بزرگترین تولید کننده پوشاک ورزشی در اروپا و دومین تولید کننده بزرگ در جهان یعنی آدیداس شروع کنیم. این شرکت در سال ۱۹۲۴ توسط شخصی به نام آدولف داسلر رتاسیس شد که بعد ها برادر بزرگرش نیز به او پیوست. آدولف علاقه شدیدی به ورزش های منتوع از جمله اسکی، فوتبال و بوکس داشت و می دانست برای هر کدام از این ورزش ها یک کفش مخصوص نیاز است، از این رو دست به کار شد و شروع به کفش های وزرشی کرد که بتواند عملکرد ورزشکاران را بهبود ببخشد. در سال ۱۹۴۹ روابط این دو برادر با شکست مواجه شدو سپس آدولف آدیداس را ایجاد کرد. آدیداس از دو حروف ابتدایی نام آدولف و سه حرف اول نام دوم او (AD-DAS) نامگذاری شد. لوگوی آدیداس بر اساس ویژگی های خاص در کفش ان ها انتخاب شده است. نماد سه راه راه به عنوان طرح کفش بر زوی محصولات این کمپانی همچنین به منظور راحتی استفاده شد.

تاریخچه نایک

برند نایک بزرگ ترین و اولین عرضه کننده کفش و کتونی و پوشاک ورزشی در بازار جهان است. نایک در سال ۲۰۱۴ به برند شماره یک در صنعت ورزش تبدیل شد. این شرکت در ابتدا به عنوان یک توزیع کننده برای یک سازنده کفش ژاپنی Onitsuka Tiger کار می کرد و با ادامه این روال در طول دهه ۱۹۸۰ خط تولبد خود را گسترش داد تا بتواند مناطق بسیاری از سراسر جهان را احاطه کند.

تفاوت تکنولوژیک نایک و آدیداس در صنعت کفش سازی

فناوری نایک: این برند ار قدرت به منظور سبک کردن وزن کفش های خود از مواد سبک تری مانند پلی استر، لاستیک و پنبه استفاده می کند. جالب است بدانید نایک در کفش و کتونی های خود از فناوری Xzoom استفاده می کند، که سرعت دویدن مشتریان و مخاطبان را چند برابر بیشتر می نماید. کفش های نایک طراحی بسیار متونع و شگفت انگیزی دارند. نکته حائز اهمیت دیگر در بررسی فناوری کفش و کتونی های نایک این است که در سر پنچه کفش ها سوراخ هایی به منظور تنفس بهتر و جلوگیری از ایجاد لیزی پا طراحی شده است.

فناوری آیداس: برتری کیفیت به کمیت حرف اول و آخر برند آیداس به هنگام ساخت کفش و کتونی های خود است و در همین راستا توانسته مخاطبان خود را همیشه خشنود و راضی نگه دارد. جالب است بدانید که آدیداس به هنگام ساخت کفش های خود از ورزشکاران در مورد راحتی کفشی که می خواند سوال می پرسد تا بتواند بهترین خود را به بازار ارائه دهد. فناوری boost، نوآوری این برند جهاین در ساخت کفش ها است که به شکل یک بالشتک در هنگام فشار فشرده می شود. وزن کفش های آدیداس کمی بیشتر از ورزن کفش های نایک است و این یک امتیاز مثبت به مفع برند نایک در مقاله کتونی نایک بهتر است یا آدیداس می باشد.

مقایسه درآمد برند نایک و آدیداس

درآمد آدیداس: درآمد این برند در آخرین گزارش مالی یعنی سال ۲۲-۲۳ نزدیک به ۲۳٫۴۳ میلیارد دلار بوده است. این برند دارای بیش از ۲۲۰۳۷ کارمند و ۶۲۲۸۵ نفر نیروی کار می باشد. آیداس یکی از بزرگ ترین رقبای برند نایک در صنعت تولید کفش و پوشاک ورزشی به شمار می رود.

درآمد نایک: در مقابل آیداس، درآمد برند نایک در سال ۲۲-۲۳ نزدیک به ۵۱٫۲۱ میلیارد دلار گزارش شده است. این یک مسئله واضح است که برند نایک بزرگ ترین تولید کننده پوشاک و کتونی ورزشی است و به عنوان رهبر بازار اکثر برند ها به هنگام فعالیت به او مراجعه می کنند. در پایان لازم به ذکر است که نایک تا پایان سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۷۵۴۰۰ نفر کارمند استخدام کرده است.

اسپانسرینگ ورزشی برند نایک در مقابل برند آدیداس

اگر شما هم با یکی از پر چالش ترین سوال ها در ذهن خود یعنی کتونی آدیداس بهتر ست یا نایک مواجه شده اید، شاید بررسی این قسمت از مقاله شما را بیشتر به پاسخ سوالتان نزدیک کند. حضور در رودیداد های جهانی ورزشی به عنوان اسپانسر کفش، ونیفرم و پوشاک اصلی ترین فعالیت این دو برند به شمار می رود. جالب است بدانید که نایک به عنوان اصلی ترین ارائه دهنده پوشاک، کفش و یونیفرم لیگ NBA در اکثر مواقع شناخته شده است، اما در سال ۲۰۱۸ برند آیداس بیشتر از برند نایک در جام جهانی از فوتبال حمایت کرده است. هر دو برند بر سر اینکه چه کسی اسپانسر تیم های بیشتری باشد، همواره در حال رقابت هستند.

کتونی نایک بهتر است یا آدیداس ؟

این سوال دقیقا چیزی است که در مورد آن بحث ی کنیم اما هنوز طرف خاصی را انتخاب نکرد ایم. در این قسمت از وبلاگ، ما به پر تکرار ترین سوالات شما پاسخ می دهیم شاید در نهایت بتوانید کتونی لخواه از برند مدنظر خود را انتخاب نمایید!

  1. تولیدات نایک چه تفاوتی با آدیداس دارد؟ در این قسمت بالاترین امتیاز را به برند آیداس می دهیم زیرا این کمپانی به هنگام ساخت کفش و کتونی های خود، نظر مشتریان را در صدر قرار می دهد. بی شک کتونی های نایک راحت تر می باشند اما این برند نه با توجه به نظر مشتریان بلکه بر اساس نوآوری کتونی های خود را طراحی و تولید می کند.
  2. کدام برند نایک و آیداس محبوب تر هستند؟ نایک و آیداس دو برند مشهور جهانی هستند که هر دو بر روی یک مدار در حال رقابت با یکدیگر می باشند اما برند نایک معمولا محبوب تر است.
  3. آیا نایک یک برند لوکس است؟ در حالت کلی نایک یک برند لوکس یا طراح نیست، بلکه یک برند برتر در تولید کتونی و کفش ورزشی در سراسر جهان است. با این حال نایک در برخی ماسبت های خاص با رند های لوکس همکاری می کند.
  4. ورزشکاران کفش های نایک را ترجیح می دهند یا آدیداس؟ طبق آخرین نظر سنجی ۵۲ درصد از ورزشکاران نایک و ۳۳ درصد آیداس را انتخاب کرده اند.
  5. آیا کفش ورزشی آدیداس کیفیت بالایی دارد؟ برند آدیداس نه تنها کفش های با کیفیتی تولید می کند، بلکه راحتی و دوام بالا نیز به خوبی در کفش ها نمایان است. همان طور که در مطالب بالا نیز گفته شد، این برند حتی محصولات خود را با توجه به نظر مشتریان و کاربران ورزشی خود تولید و طراحی می کند.

تفاوت اصلی نایک و آدیداس چیست؟

برند آدیداس و نایک هر دو به عنوان غول صنعت پوشاک ورزشی در سراسر جهان شناخته شده اند. اما اگر بخواهیم به صورت کلی در زمینه طراحی و فناوری کفش و کتونی و دیگر محصولات این دو را با هم مقایسه کنید متوجه می شویم که نایک به نواورانه بودن و متمرکز شدن بر روی عملکرد و فناوری ویژه شهرت دارد. در حالی که آدیداس به دلیل طراحی های کلاسیک، نمادین و تمرکز بالا بر روی دوام و پایداری شهرت دارد.

تفاوت قیمت کتونی نایک و آدیداس

اگر چه برند نایک کفش های قیمت متوسطی را برای کسانی که بودجه کمی دارند تولید کرده است، اما به طور متوسط قیمت کتونی و کفش های نایک بیشتر از آدیداس است. همان طور که مشاهده نموده اید تفاوت چندانی در کیفیت کفش های نایک و آدیداس وجود ندارد، پس اگر بودجه کمتری دارید در همان ابتدا به سراغ مدل کتونی های آدیداس بروید تا راحت تر و بهتر انتخاب خود را انجام دهید.

کلام اخر

در پایان لازم به ذکر است که نایک و آدیداس دو وزنه سنگین در صنعت کتوین، کفش و پوشاک ورزشی می باشند. به طور خلاصه انتخاب بین کتونی نایک و آیداس به ترجیح شخصی و ذهنی خود فرد بستگی دارد و خود شخص باید بداند برای فعالیتی که قرار است انجام دهد کتونی نایک بهتره یا آدیداس! با توجه به مقاله بالا هر دو برند شهرت بالایی دارند و محصولات بسیار با کیفیتی وارد بازار کرده اند. عملکرد های خود را در نظر بگیرید و در پایان بهترین کتونی را برای خود خریدارای نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×