لاتی ترین کفش اسپرت های سه خط آدیداس

کفش اسپرت آدیداس سه خط لاتی

آدیداس یک برند جهانی است، همیشه رقیب برند نایک بوده، هست و خواهد بود و همواره محصولاتی تولید می کند که در سراسر جهان محبوب هستند، اما قضیه در رابطه با کتونی ها و کفش های اسپرت آدیداس که به آن ها سه خط نیز گفته می شود در ایران کمی متفاوت است و برخی از مدل های این برند به اصطلاح لاتی تر از بقیه هستند و معمولا آقایون و پسر های مشتی، با مرام و با استایل های لاتی، از این مل ها بیشتر استفاده می کنند. به دلیل محبوبیت بسیار زیاد کفش اسپرت آدیداس سه خط لاتی، ما هم تصمیم گرفتیم که برخی از استایل هایی که با این مدل های زده می شود و برخی از مدل های محبوب این سری از محصولات این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم، بنابراین اگر قصد خرید کتونی لاتی دارید، این مقاله می تواند در انتخاب محصول مناسب به شما کمک کند.

معرفی برند کفش اسپرت و کتونی آدیداس

اگر می خواهید تاریخچه کاملی از کفش آدیداس سه خط داشته باشید باید مقاله ” درباره برند آدیداس ” که سر آغاز شروع این برند است را مطالعه کنید. اما به صورت کلی مدل های لاتی این برند بعد از انقلاب اسلامی و در دهه شصت بسیار محبوب شد. درست در زمانی که در سراسر جهان این کفش های آدیداس سه خط اصل لاتی، البته با نام اصلیشان محبوبیت بسیار زیادی داشتند و به وسیله افراد مختلف، آن هم بیشتر با استایل های خیابانی، بسیار استفاده می شده اند. اما تاریخچه و سرآغاز شروع به کار برند آدیداس به زمان جنگ جهانی دوم بر می گردد.

خرید کفش اسپرت و کتومی آدیداس مشکی سه خط

اما استایل و کفش اسپرت آدیداس لاتی چیست ؟

استایل ها انواع مختلفی دارند و استایل لاتی از سال های ۱۳۴۰ در ایران رواج داشت، اما در آن زمان استایل های لاتی بیشتر با کت و شلوار و پیراهن هایی بود که دکمه هایشان هر چه بیشتر باز بود، طرف لاتی بیشتری داشت و کفش ها نیز معمولا چرمی، مجلسی و نوک دار بودند. این سبک از ساتایل لاتی از بین رفت و در سال های ۱۳۶۰ استایل لاتی جدیدی مد شده بود که بیشتر با کفش اسپرت آدیداس سه خط ست می شدند و از آن زمان تا کنون به این محصولات کفش اسپرت و کتونی آدیداس سه خط لاتی گفته می شود. اگر شما هم می خواهید نسبت به خرید کفش اسپرت آدیداس آن هم از نوع لاتی اقدام کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

و اما مدل های کتونی و کفش اسپرت آدیداس سه خط لاتی

به صورت کلی همه مدل های کفش اسپرت و کتونی آدیداس سه خط اصلی لاتی، از سری های zx این کمپانی می باشند که انواع مختلفی دارند. برای اولین بار، این کفش های اسپرت در سال ۱۹۸۴ روانه بازار شدند و تا به امروز همچنان یکی از پر فروش ترین سری کفش های اسپرت و کتونی های برند نایک می باشند. اولین مدل از این سری با نام Zx 500 وارد بازار شد و مدل هایی همانند Zx 750  و یا zx 8000 از محبوب ترین کفش های اسپرت آدیداس لاتی می باشند که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ خرید کفش اسپرت آدیداس Zx 750 در طرح های مختلف امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×