بهترین کتونی و کفش برای شلوار بگ

بهترین کتونی و کفش برای شلوار بگ

شلوار ها انواع مختلفی دارند و امسال در سال ۲۰۲۴ تنها مدل شلواری که ترند نبود و اتفاقا خیلی هم فروش آن و استفاده و پوشیدنش کمتر شده است، شلوار اسکینی بوده است. به جای آن بسیاری از خانم ها و آقایان از شلوار های بگ استایل استفاده می کنند. اگر شما هم از آن دسته دوستانی هستید که به شلوار های بگ علاقه دارید، اما نمی دانید آن ها را با چه کفش ها و کتونی هایی ست کنید، پس در ادامه و در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بهترین کتونی ها و کفش هایی که می توانید از آنها همراه با شلوار های بگ استفاده کنید را معرفی نماییم.

ست کردن شلوار بگ با کفش و کتونی مناسب

شلوار های بگ همانند کرگو از آن دسته شلوار هایی هستند که قبل تر ها نیز مد بوده و بسیاری از نوجوانان و جوانان در قرن ۲۰ و در اوخر سال های ۱۹۹۵ تا اویل قرن ۲۱ یعنی تا سال های ۲۰۰۵ به آن علاقه زیادی داشته و از شلوار های جین بگی استفاده می کرده اند با توجه به اینکه سبک استایل های سال ۲۰۲۴ نیز بار به سمت راحتی بیشتر حرکت می کند و به جای اینکه مرتب بودن همانند استایل های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵ خیلی خیلی مرلاک باشد، بیشتر راحت ملاک است، استفاده شلوار های بگ استایل، مجدد از سر گرفته شده است. گزینه های بسیار زیادی برای ست کردن بهترین کتونی و کفش اسپرت مناسب برای شلوار های بگ وجود دارد که همه آنها بسته به نوع شلوار شما و استایل کلی که می زنید، می توانند زیبا باشند، اما اگر خودتان نمی دانید که آیا کفشی که الان دارید و یا کتونی که قصد خرید آن را دارید، مناسب برای شلوار بگ شما می باشد یا نه پس این مقاله را بخوانید.

تاریخچه شلوار بگ

تاریخچه شلوار های بگ همانند تاریخچه شلوار های کرگو که در مقاله بهترین کتونی و کفش برای شلوار کارگو به آن اشاره کردیم، قدیمی نیست و در واقع در سال های ۱۹۹۰ توسط خوانندگان هیپ هاپ معروف شد. البته اگر فیلم های قدیمی آمریکایی را دیده باشید بیشتر زندانیان آمریکایی نیز شلوار های جین گشادی داشتند که همانند جین های بگ استایل امروزی می باشند و بسیاری معتقدنند که ایده این هیپ هاپ آرتیست ها نیز از همین شلوار ها گرفته شده است. به هر حال در واقع اصل و نسب شلوارهای کارگو به یکی از این دو باز می گردد و چیزی که مهم تر است این است که باید با چه کفش و کتونی ست گردد. که در ادامه بررسی می شود.

بهترین کتونی و کفش برای شلوار بگ

اینکگه چه کفش و چه کتونی هایی را می توانید با این نوع از شلوار ها بپوشید و استفاده کنید، به دو مورد، یکی آقا یا خانم بودن شما و سلیقه شخصیتان بستگی دارد، چراکه گزینه های متفاوتی وجود دارند. در سال های ۱۹۹۰ و تا سال های ۲۰۰۵ که این شلوار های بسیار معروف و بورس بوده اند. بیشتر آقایان از آن استفاده می کرده اند و نوع کفش هایی که با آنها ست می شده اند، یا کفش های بزرگ همانند زندانی های آمریکایی می بوده اند و یا کفش های تخت سفید رنگ و یا اسپرت بزرگ و زمخت همانند مدل های کتونی نیو بالانس. بنابراین :

کفش اسپرت و کتونی سفید تخت : همانطور که گفته شد، با وجود اینکه کفش اسپرت مشکی همه کاره است، اما کفش اسپرت سفید، نه تنها همه کاره است، بلکه لاکچری و لوکس نیز می باشد، با اینکه همه باید یک کفش مشکی داشته باشند، اما دومین گزینه ای که به عنوان کفش اسپرت باید انتخاب نمایید، مدل های سفید رنگ است، چراکه با هر نوع شلوار و استایلی قابل ست کردن می باشند و به عنوان مثال یکی از بهترین کتونی ها و کفش های اسپرت مناسب برای سشلوار های بگ، مدل های سفید رنگ می باشد.

کفش های نیو بالانس : نیو بالانس همیشه همراه با استایل های خفن وجود داشته است و رد و نشانی از محصولات این برند نیز مشاهده شده است. اگر طرفدار استفاده از شلوار های بگ می باشید، پس برای ست کردن آنها باید یک جفت کتونی نیو بالانس ۹۹۲ یا کتونی نیو بالانس ۹۹۰ و البته این روز ها جدیدترین مدل آن یعنی کفش اسپرت نیو بالانس ۹۰۶۰ داشته باشید، مدل های زیبایی که بزرگی آنها زیر شلوار های بگ استایل بسیار زیبا به نظر می رسد.

کفش های اسپرت رانینگ : پوشیدن کفش های رانینگ بسیار زیبا و جذاب است و به ویژه اگر شلوار بگ شما از نوع گت دار باشد و پایین و انتهای دمپای آن کش دار باشد، پوشیدن آن با یک جفت کتونی رانینگ و یا پیاده روی می تواند بسیار زیبا و جذاب باشد. برای انتخاب کتونی رانینگ می توانید سری به صفحه دسته بندی کتونی هوکا و یا کفش اسپرت نایک بزنید و مدل های زیبا و جذاب کتونی و کفش اسپرت های این برند ها را برای ست کردن با شلوار بگ خود انتخاب و خریداری کنید.

کتونی و کفش زنانه مناسب برای شلوار بگ

همانطور که گفته شد، شلوار بگ ها ابتدا در بین آقایان بیشتر معروف بود، اما بعد ها خانم ها نیز به استفاده از آنها روی آوردند و این روز ها اما یعنی در سال ۲۰۲۴، این خانم ها هستند که بیشتر از آقایان از شلوار بگ استفاده می کنند. برای خانم ها گزینه های بیشتری از کفش های مختلف و کتونی برای ست کردن با شلوار بگ ها وجود دارد و علاوه بر کفش هایی که در بالا معرفی شدند. خانم ها می توانند از کفش های پاشنه پلند، صندل های پاشنه دار ( به ویژه مدل های نوک مربعی ) چکمه های پاشنه دار ساده و چرمی ( ترجیحا مخملی یا صحرایی ) استفاده کنند. البته این نه فقط در رابطه با کتونی ها و کفش هایی که همراه با شلوار بگ قابل استفاده هستند، بلکه در رابطه با هر استایلی خانم ها همیشه و همواره حق انتخاب بیشتری از آقایان دارند.

خرید کفش و کتونی مناسب برای شلوار بگ برای خانم ها و آقایان

با اینکه نمی توانید همه گزینه هایی که در بالا معرفی کردیم را در فروشگاه اینترنتی وینگوگ پیدا کنید، می توانید فروشگاه های معتبر دیگه ای را نیز برای خرید کتونی و کفش مورد نظرتان که مناسب برای شلوار بگ هستند، انتخاب نمایید. اما در ادامه می توانید لیست همه کتونی هایی که در فروشگاه اینترنتی وینگوگ موجود می باشند را مشاهده کنید و از میان آنها با توجه به راهنمایی هایی که در پاراگراف های بالا ذکر شد می توانید مدل مناسب خود و باب میلتان را انتخاب و با بهترین قیمت خریداری کنید.

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۹

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۸

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی بروکس مردانه ۱۱۴۷۷

3,150,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت آدیداس مردانه

کتونی آدیداس مردانه زد ایکس ZX 750 کد ۱۰۳۹۸

2,650,000 تومان

کتونی و کفش اسپرت مردانه و پسرانه

کفش اسپرت کتونی کیو سی QC مردانه کد ۱۰۹۶۴

2,850,000 تومان

کفش اسپرت و کتونی سفید مردانه

کفش اسپرت کتونی کیو سی QC مردانه کد ۱۰۹۶۳

2,850,000 تومان
ناموجود
2,650,000 تومان
ناموجود

کفش اسپرت و کتونی سفید دخترانه و زنانه

کفش اسپرت کتونی ویکو زنانه اورجینال کد ۱۰۳۹۲

2,650,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×