معرفی ویژگی واتر پروف در کفش های ویکو اورجینال

معرفی ویژگی واتر پروف در کفش های اسپرت و کتونی های ویکو

واتر پروف به معنی ضد آب بودن است و از جمله مهمترین ویژگی در تقریبا بیش از ۹۰% از کفش های اورجینال ویکو است که سبب می شود استفاده از این مدل ها در حتی فصل های بارانی، برای کوهنوردی، برای پیاده ریو در روز های برفی و شرایط سخط زمستانی مناسب باشد. اما عملکرد کفش های واتر پروف ویکو چگونه است ؟ در این مقاله با ما باشید تا شما را با مدل های واتر پروف برند ویکو و این ویزگی بیشتر آشنا کنیم.

معرفی کفش های ویکو

ویکو یکی از برند هایی است که همانند برند های سالامون، هوکا، هامتو و … کفش های اورجینال و با دوام مناسب شرایط سخت، فصل زمستان و البته کوهنوردی تولید می کند. کفش های این برند علاوه بر اینکه برای این شرایط مناسب می باشند، زیبایی مخصوص به خود دارند و به دلیل قیمت مناسب تر نسبت به نمونه های اورجینال کفش نایک و یا کفش آدیداس و یا حتی کفش سالامون و هامتو و البته دوام بسیار بالا، میان افراد بسیار زیادی محبوبیت بالایی به دست آورده و خیلی پر استفاده و پر طرفدار می باشند. همانند هر برند دیگری کفش های ویکو نیز نمونه های اورجینال و فیک دارند که یکی از راه های تشخیص کفش ویکو اصل، قابلیت واتر پروف در مدل های آن می باشد.

اما قابلیت واتر پروف در کفش های ویکو چیست ؟

همانطور که گفته شد و البته همانطور که مطمئنا خودتان از ترجمه کلمه water proof می دانید، این کلمه به معنی ضد آب بودن است و دارای بودن این ویژگی در کتونی های برند ویکو، باعث می شود که استفاده از آنها در فصل پاییز و زمستان و در آب و هوای بارانی و برفی بسیار ایده آل باشد. به لطف این ویژگی دیگر نیاز نیست کفش های سنگین و زمخت و یا بوت ها و نیم بوت های مختلف را در فصل زمستان بپوشید و می توانید از همین کفش های سبک وزن برند ویکو استفاده کرده و پاهایتان را ینز از خیس شدن در امان نگه دارید.

اما واتر پروف بودن کفش های ویکو همانند ضد آب بودن کفش های بسیاری دیگر از برند ها نیست، به عبارتی ویژگی های متفاوت دیگری نیز دارد، به عنوان مثال کمتر برندی را می توان یافت که هم کفش های واتر پروف تولید کند و هم وزن کفش هایش کم باشند، یا اینکه هم ضد آب باشند و هم از بد بو شدن و عرق کردن پاهای شما تا حد قابل توجهی جلوگیری کنند. بله درست است، مزیتی که کفش های اسپرت و کتونی های ویکو واتر پروف دارند این است که بر خلاف تصور شما از مدل های ضد آب، محصولات این برند، ضد تعریق و ضد بد بو شدن نیز می باشند زیرا از قسمت گوش های زیر بند آن ها امکان تنفس پذیری وجود دارد و علاوه بر این، متریال استفاده شده در ساخت رویه و کفش داخلی آن ها نیز کاملا آنتی باکتریال و ضد بد بو شدن پاهای شما می باشند.

خرید کفش اسپرت ویکو واتر پروف از وینگوگ

اگر شما هم می خواهید به جای پوشیدن بوت ها و نیم بوت های سنگین و زمخت در فصل زمستان و پاییز با خرید کفش اسپرت ویکو، از آنها استفاده کنید، پس توصیه ما این است که حتما مدل های واتر پروف و ضد آب این برند در صفحه دسته بندی محصولات ویکو در فروشگاه وینگوگ که بالغ بر ۹۰% محصولات را تشکیل می دهند و در سایز بندی مردانه و زنانه عرضه می شوند، را مشاهده کرده و از میان آنها مدل دلخواه خود را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ از ما بپرسید ...
×